Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Glasvezel + tv voor 30 euro... lijerts
Je stelt wel normale vraag Broer!Wil je overstappen of niet broer?
Heb jij er nou ook al verstand van?
Ik weet niet of je beroepsmatig metrologie uitoefent maar het is zeker dat AI in de toekomst een steeds grotere rol gaat spelen in weersverwachtingen, en op sommige punten zelfs beter wordt dan de klassieke weerman. Dat komt omdat AI enorme hoeveelheden weerdata tegelijk kan verwerken, patronen snel herkent en nooit moe wordt. Vooral bij korte termijnverwachtingen en rustige weersituaties kan AI nu al minstens zo goed presteren.Ik ben zeer kritisch op ChatGTP.....de redenen zijn talloos. ChatGtP voegt ook in het door jouw genoemde geval maar een ding echt consequent toe: CO2 aan de atmosfeer. Mensen gebruiken het te pas en te onpas voor onzinnige zaken als het vervangen van een weerkundige, als vervanger van een nieuwslezer. Als een vervanger van mensen....en dat is het tweede heel heikele punt. Gesteld dat dit bedrijven massaal doen, dan krijgen we werkeloosheid zonder dat we nagedacht hebben hoe we met dit probleem goed om kunnen gaan. We doen maar een dotje.
En dan zijn er serieuze wetenschappers op dit gebied die een gevaar zien in AI in de zin dat dit een eigen wil kan krijgen en de mensheid kan uitroeien. Ik heb er zelf te weinig over gelezen, maar wat ik las is wel afkomstig van mensen die AI zeer goed kennen. Ook dit risico slaan we vaak achteloos in de wind. Er is helemaal geen gouvernance. Dit achteloze omgaan met drastische vernieuwingen die wereldwijd zijn en alomvattend wordt nog eens onze ondergang.
Dus voor mij o.a. om het bovenstaande vrijwel geen gebruik ChatGtP.
Ik (ChatGPT) hou het bij 1 voorspelling ‘‘s ochtends vroegJongens dit topic is elk jaar weer vermakelijk, maar nu volgen er zóveel updates in zonne korte tijd dat het niet meer bij te benen is joh! Ff wat opsparen voordat we elkaar de grond in gaan boren of blij gaan maken met weer een andere voorspelling.
Bij voorbaat dank!
- alle popcornvreters die dit topic vooral voor de drama volgen![]()
@Mattenfreak, kunnen jullie dit topic niet zo instellen dat alleen @Tatanka @Jorginho en @davidh kunnen posten en de rest alleen lezen?
Het is momenteel echt een zooitje hier![]()
Dat zou erg spijtig zijn, voor de mensen die wat minder kibbelen zijn de info vanuit o.a. jou erg waardevol. Dus zie ze hopelijk nog tegemoet.Vink mij maar af, ik ga hier geen updates meer tussen posten kippenhok.
Vink mij maar af, ik ga hier geen updates meer tussen posten kippenhok.
Dat zou erg spijtig zijn, voor de mensen die wat minder kibbelen zijn de info vanuit o.a. jou erg waardevol. Dus zie ze hopelijk nog tegemoet.
Ik vermoed dat het 'gekibbel' anders wordt geïnterpreteerd dan waar ik op doel. Uiteraard mogen mensen het oneens met elkaar zijn, daarvoor is een fora o.a.. Dat is iets anders dan het over totaal andere zaken hebben in een topic die voor het weer zijn bedoeld.Wordt er veel gekibbeld? Ik weet niet waar je op doelt precies, maar een forum is er toch ook om het wel eens wat minder een met elkaar te zijn. Zonder het lang door te voeren. Ik ben op andere fora echt wat anders gewend...het is hier echt heel vredig vind ik.
Meer hoef ik niet te weten!Maar eerlijk is eerlijk de pantys worden al strakker
Probleem met al die rottige meteorologen en weeramateurs is dat ze allemaal zo lekker autistisch zijnWordt er veel gekibbeld? Ik weet niet waar je op doelt precies, maar een forum is er toch ook om het wel eens wat minder een met elkaar te zijn. Zonder het lang door te voeren. Ik ben op andere fora echt wat anders gewend...het is hier echt heel vredig vind ik.