the mighty two
VWC lid
Enige keer dat ik dit topic open!! Kan er niets aan veranderen en word er ieder jaar nerveus van….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is een hele knappe combinatie..:Uit betrouwbare bron heb ik begrepen dat het ongeveer 3 graden wordt, dun sneeuwlaagje met windkracht 2.
Yup heb ik altijd rond augustus. Zo van "dit is perfect oud en nieuw weer"Nu de dagen weer donkerder en kouder worden neemt toch die spanning wel toe. Menig keer omhoog kijken en denken; 'als het de 31ste zo is dan..' waanzin dit topic. Ook al wordt het weer niet als gewenst, wil ik hier niet meer lezen, is zelfs de stress bijzonder sfeerverhogend.
Hogedrukgebieden: wind om de kern met de klok mee, lagedruk tegen de wijzers van de klok inIeder jaar moet ik me weer even inlezen in hoe je die kaarten moet lezen en hoeveel m/s een bepaalde windkracht is enz..![]()
Ik heb net gehoord dat het -3 graden is, helder, licht windje en droog. Met 20 cm sneeuw zodat we die kunnen garneren.
Manifesteren die handel
Top. Thanks. Slotje erop.Ik heb net gehoord dat het 3 graden is, helder, licht windje en droog.
Manifesteren die handel
Oudejaarsdag 1996, IJSKOUD met overdag -8 en snachts -16 met snijdende oostenwind. 4 dagen later volgde de laatste elfstedentoch:
Kans dat dit zich herhaalt, is nihil.
Mooi stukje voor op de internetlocatie waarvan ik onder andere jou 'ken'. Via YT wel te bekijken.Oudejaarsdag 1996, IJSKOUD met overdag -8 en snachts -16 met snijdende oostenwind. 4 dagen later volgde de laatste elfstedentoch:
Oudejaarsdag 1996, IJSKOUD met overdag -8 en snachts -16 met snijdende oostenwind. 4 dagen later volgde de laatste elfstedentoch:
Niet nu, maar over een paar decennia als de golfstroom is stilgevallen, wordt de kans een dik stuk groter.Oudejaarsdag 1996, IJSKOUD met overdag -8 en snachts -16 met snijdende oostenwind. 4 dagen later volgde de laatste elfstedentoch: