Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat verandert nog het aantal dagen keer het aantal modelruns van ik vermoed CFS, waar Accuweather dit op baseert. Dat model heeft 4 runs aan berekeningen per dag. Tel uit je oudjaarsweerstress.Accuweather geeft nu toch wel wat moois aan.
Ik vind dit wel sfeerverhogend hoor zulke weersvoorspellingen, inderdaad al heel wat jaren geleden dat er sneeuw wordt aangegeven op 31 December .Natuurlijk is er nog geen touw aan vast te knopen op dit moment,maar het is toch wel wat jaartjes geleden dat er sneeuw en kou te zien was op de weerkaarten voor 31 december.
Ik ben geen expert maar, de vroege kou in Siberië link ik toch wel aan een goeie winter in Nederland.
En natuurlijk blijft het speculeren,maar ik denk echt dat de komende winter best koud gaat worden.
En daarmee de kans op beter weer tijdens onze dag vergroot.
nee inderdaad... dan word je helemaal gekkAls het maar niet weer "hoor de wind waait door de bomen, makkers laat uw goud maar binnen staan" wordt![]()
Dan zit je vast wel veilig, de laatste koude winter vond plaats in de vorige eeuw. De laatste winter met serieuze vorst in 2012 en lokaal in 2013.Een koude winter zit ik nu niet echt op te wachten. Heb net dit jaar wat mediteraanse planten en bomen in m’n tuin gezet. Eenmaal goed aangeslagen kunnen ze wel wat aan, maar gelijk een strenge winter gaan ze niet heel goed op denk ik.
Ik hoop dus op een milde winter, maar wel met perfect weer op de dag der dagen![]()
Dat was wel een aparte ervaring ja.2 jaar geleden stond ik gewoon in tshirtje vuurwerk aftestekenKNMI - Het weer op Nieuwjaarsdag vanaf 1901
www.knmi.nl
Dan lekker met de BBQ er bij aanOndank de sterke wind... toen geen jas nodig gehad. Enkel een shirtje draag ik pas bij veel hogere temperaturen. Vanaf volgend jaar mooi midzomernacht als persoonlijk alternatief voor de jaarwisseling, dan kan het vaker in een shirt.