Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nou, hier gewoon motregen, en dat lijkt niet meer weg te gaan dit jaar. En de wind is... Mwah. Prima, maar naar mijn smaak iets te veel.
Echt heel bijzonder, westkust zou er niet het best vanaf komen. Maar hier in leiden, 7km van de kust, zo goed als windstil al de hele dag. Hopen dat het zo blijft vanavond![]()
Zit je in de binnenstad? Ik zit ook in Leiden (rand) maar hier wel wat wind. En gedurende de hele dag wel (mot) regen.Echt heel bijzonder, westkust zou er niet het best vanaf komen. Maar hier in leiden, 7km van de kust, zo goed als windstil al de hele dag. Hopen dat het zo blijft vanavond![]()
Ja ouwe, de pyropassie slaat soms genadeloos toe, zo moet je 't maar zien. Je weet wel. Ik zit alweer in mn bunkertje hoor, te knutselen en te plannen (wel paar dingen door te strepen ook)Denk om je hart Richardus.
En geniet van onze avond.
De laatste keer.
Dank voor die bevestiging van het vermoeden, hoe zuur ook. Wordt navenant gesneden in de show.Na 00 uur LT zien we in het uiterste westen van Zeeland, noordelijk Noord-Holland en zeker de Wadden en vrijwel heel Groningne de situatie echt achteruit gaan Windstoten komen verder het land op en gaan richting 50-55 Km/uur. Windkracht gaat naar 5 en op de Wadden soms 6 Bft.
Dank voor die bevestiging van het vermoeden, hoe zuur ook. Wordt navenant gesneden in de show.
AlmereWaar woon je exact, kan ik even kijken hoe het wordt.
In de stevenshof (buitenwijk), vandaag tussen Stevenshof en de mors geweest. De mors is ook weer een prachtig oorlogsgebiedZit je in de binnenstad? Ik zit ook in Leiden (rand) maar hier wel wat wind. En gedurende de hele dag wel (mot) regen.
Aardig, maar steek je energie lekker in je eigen vuurwerk en gezelschap; je omschrijvingen zijn prima helder en voldoende icm met alle kaartjes en modellen redelijk concreet te krijgen, zeker ook gezien het werkelijke verloop daartegenover vandaag. Dank voor je meteowerk hier en geniet van de dag!Waar woon je exact, kan ik even kijken hoe het wordt.
ja zit in heerhugowaard, hier is het ook wel stukje harder gaan waaien tov vanmiddag. Maar goed, alles gaat sowieso de lucht inWaait hier redelijk, niet hard, maar harder dan mij lief is... zit in regio alkmaar