Het weer op 31 december en 1 januari.

Toch bijzonder in Noordwijk zou er volgens weerplaza een 5 b moeten staan maar als ik op straat ben en ik woon aan de buitenrand van Noordwijk is het zeer zeker geen 5 eerder 3 a 4b. Net een cake de luchtbin zien gaan en die bleef redelijk boven dezelfde plek.

Als dit de 5 van de jaarwisseling word dan teken ik ervoor.

Jammer, waait echt een flink stuk harder dan voorspeld hier nu gewoon, echt balen dit, alles gaat gewoon weer verwaaien op dit tempo. Snap niet waar deze toename opeens vandaan komt

Bijlagen

• IMG_0618.png
    IMG_0618.png
    474,9 KB · Weergaven: 44
Laatst bewerkt:
De wind trekt hier in Twente aardig aan, hopelijk door de buien die mogelijk komen. Dit is net te veel.
Zelfs daar joh? Hier zit er nog een dik bft bij op! Zou tussen 19u en 23u stukje rustiger moeten worden... Vanaf tegen 00u komt windveld vooral w/nw kust weer akelig dichtbij. Wordt tikje minder vanaf eind middag/18u maar nie veel, windstoten blijven gelijk. Gewoon weer kut.

Ik haat het intens om al 7 jaar op rij, en vele jaren daarvoor, stress te hebben om het weer en niet onbekommerd te kunnen stoken. Blij dat het na volgend jaar (want er blijft zo weer over...) een eind komt aan de stress, is nie leuke stress, hoeft om mij echnie deel van de leuke pyrostress te zijn, gewoonweg spelbreker. Ik heb Lang m'n best gedaan positief te blijven maar Fuck deze shit. Het is 't 'm gewoon niet waard zo. Kan nog geen meterfonteintje op de stoep zetten joh

Back
Bovenaan