heho
VWC lid
Tis pittig, maar we slaan ons er wel doorheen. Dank voor je steunOver dit soort ongelukken hoor je dan niks hea bij de NOS. Sterkte!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tis pittig, maar we slaan ons er wel doorheen. Dank voor je steunOver dit soort ongelukken hoor je dan niks hea bij de NOS. Sterkte!
Bek het AD even , die kunnen er vast wel weer een heel artikelen van makenOver dit soort ongelukken hoor je dan niks hea bij de NOS. Sterkte!
Ga vooral zo door met jezelf gek praten. Ik heb een oud en nieuw met een aanwezige wind meegemaakt maar ben vooral blij dat we het weer van gisteren niet hadden. Keiharde redden, veel hardere windstoten als eerder. Ik ben blij met hoe het verlopen is.Weet niet hoe het bij jullie is, maar ik heb hier na oud en nieuw al een paar schitterende bijna windstille periodes mee gemaakt. is echt als of de duivel met ons heeft gespeeld![]()
Doe maar niet, krijg je waarschijnlijk weer een anti-vuurwerk artikel. Zijn de ballen omgevallen door een windvlaag van een opstijgende vuurpijl.Bek het AD even , die kunnen er vast wel weer een heel artikelen van maken