Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier in de flevopolder wel weer echt hinder gehad van de wind. Ik vond dat het goud vrij snel verwaaide. Ook de vuurton hebben we niet gebruikt zoals we wilden, er bleven maar vonken naar de buren en onder de partytent waaien. Dus die maar laten uitbranden. Ook de compounds en sommige cakes begonnen te branden, aangewakkerd door de wind. Uiteindelijk alles op een berg gegooid op de oprit en de tuinslang er maar op gezet, aangezien we ze toch niet konden verbranden.
Verder wel heel fijn dat het gewoon droog bleef de hele dag, en dat het niet zo was als vandaag. Het kan altijd erger, dus hebben we toch weer een soort van mazzel gehad. 😏

Overdag was het "prima" te doen, 's avonds zette de wind wel even goed aan met als toppunt dat het nog een kwartiertje/halfuurtje regende (niet noemenswaardig). Vervelende wind, maar was wel te doen.

Leeuwarden: Mijn hoop en zin m.b.t. de 31ste werd minder. Toch besloten om de boel gewoon doorgang te laten vinden en met succes!😀.
De wind was aanwezig zon kracht 5 in de ochtend/middag overwegend wel droog. Rond 18:00uur stuk of 5 mooie dozen afgestoken en moet zeggen ze hadden wel wat last van de wind maar stoorde niet veel.
00:00uur stuk of 7 dozen met beetje regen dat wel en meer wind denk kracht 6. Waren 30MM boxen en die deden het gewoon heel goed!
Hardcore helium, superflowers, break out, ocean of lights blabla.

Lekker onder de overkapping gezeten waarin ik van te voren nog een heatertje had geplaatst met een vuurton (vuur laag gehouden ivm de wind) die een meter of 8 ervan stondm sfeer verhogend.
Achteraf blij dat we niet het weer hadden van gister dan kon ik er ook niets meer mee☺️

Weet niet hoe het bij jullie is, maar ik heb hier na oud en nieuw al een paar schitterende bijna windstille periodes mee gemaakt. is echt als of de duivel met ons heeft gespeeld :sad:

Weet niet hoe het bij jullie is, maar ik heb hier na oud en nieuw al een paar schitterende bijna windstille periodes mee gemaakt. is echt als of de duivel met ons heeft gespeeld :sad:
Ga vooral zo door met jezelf gek praten. Ik heb een oud en nieuw met een aanwezige wind meegemaakt maar ben vooral blij dat we het weer van gisteren niet hadden. Keiharde redden, veel hardere windstoten als eerder. Ik ben blij met hoe het verlopen is.

:d Hahaha. Die enorme weerstress vooraf. Uiteindelijk heb ik sinds jaren weer eens een geweldig Oud & Nieuw ervaren. (Dit zijn pareltjes). Het was droog. Dat draagt toch veel meer bij aan het sfeertje rond de laatste dag. Het waaide want je kan niet alles hebben. Wat hebben wij geluk gehad. Het gevreesde kwam gelukkig allemaal wat later. Weermannen bedankt voor de vele updates. Vanaf september gaan we weer lekker speculeren, toch?:d

Bij ons in Limburg was het droog en af en toe wat harde wind (vlagen) ik vond het beter te doen dan vorig jaar maar sommige grote fontijnen waaide toch best veel naar links......verder konden we blij zijn dat het niet gisteren oud en nieuw was...maar 30 december zou dan weer top zijn geweest...al met al denk ik dat we niet mochten klagen.

Allereerst een dikke bedankt voor de weermannen! Dankzij jullie updates en uitleg heb ik weer wat meer geleerd hoe je de weerinformatie met kaarten en grafieken moet lezen en interpreteren. Erg leerzaam en interessant!

Hier waaiden de effecten helaas toch vrij snel weg of kapot. Hopelijk krijgen we de komende jaarwisseling weer eens echt goed stookweer. Een dag als vandaag bewijst dat het echt kan.

Ondanks dat echt gruwelijk zwaar genoten van deze jaarwisseling. Was echt weer geslaagd!

Voor de mensen die het interessant vinden om te kijken wat er nou gebeurd met bijvoorbeeld een Transbomber in windkracht 8. (Texel)
Effecten komen nog geen 5 meter hoog. Heel zonde natuurlijk maar ik wilde hem niet bewaren.
Hij stopt er mee na cake 2. Begint te smeulen en staat na 30 seconden volledig in de brand(door de wind). Ben gestopt met filmen en heb mijn dochter naar binnen gestuurd omdat ik geen idee had wat er ging gebeuren. Uiteindelijk ging alles nog wel af wat een vreemd gezicht was aangezien alles in de brand stond. De beste wensen allemaal.

Laatst bewerkt:
Prima jaarwisseling gehad, ja het weer had beter gekund maar al met al best tevreden!! Hopen dat we volgend jaar weer een keertje geluk hebben...

Ook wil ik graag de weermannen even bedanken voor hun tijd en energie die ze in de updates gestoken hebben.

Heb een top oud en nieuw gehad, het viel uiteindelijk best mee met de wind en het was de hele avond droog. Om 00:30 begon de wind wat aan te trekken, maar toen was ik ook net klaar met het vuurwerk.

Iedereen heel erg bedankt voor alle weerupdates!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan