semhendriksen02
VWC lid
2 tot Max 3bftKunnen we al een voorspelling voor volgend jaar krijgen? Minder wind?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
2 tot Max 3bftKunnen we al een voorspelling voor volgend jaar krijgen? Minder wind?
Hele oudejaarsdag regen, weg sfeer.. We hebben gelukt gehad.Misschien had ik wel liever het weer van vandaag gehad hoor. Vanavond valt achter het regenfront de wind namelijk grotendeels weg.
Idem ,, waaide net te hard eigenlijk maar vergeleken met vandaag mag ik niet zeuren.Erg tevreden met het weer vergeleken met wat het weer nu vandaag is...![]()
Over dit soort ongelukken hoor je dan niks hea bij de NOS. Sterkte!Gisteren rond 23.30 nog even buiten gestaan en toen vond ik het stervenskoud door de wind. Om 0.10 weer naar buiten en de wind was echt een stuk minder. Het weer viel dus, net als vorig jaar, alleszins mee. Later bij de naborrel bij de vuurton wel flinke windvlagen. Daarbij ook nog een ongeluk gebeurd. De schaal met gehaktballen waaide om ...![]()
Welnee, 1bft, een graad of -2, en van kerst tot oudjaar vorst. Kans op mist is dan klein en de kans op kraakheldere luchten groot.2 tot Max 3bft![]()