Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mee eens, zeker aangezien de meeste mensen 20 mm potjes afstoken, die van zichzelf erg licht zijn. Of 14-18 mm kaliber pruttelknetterpotjes, nog gevaarlijker met dit weer. 30 mm compounds zullen ook met windkracht 7-8 wel rechtop blijven staan en de bombettes hoog genoeg komen voor een veilige burstafstand. Maar daarin zijn wij binnen Nederland gezien waarschijnlijk een minderheid mee.ja.. vind persoonlijk dat dit wel zou moeten gebeuren.. windkracht 7 is gewoon te gevaarlijk voor kleinere cakes etc. Dus een dag eerder of later zou beter zijn..
Ja misschien dat HVLV hier iets mee kan met #veiligvieren..Mee eens, zeker aangezien de meeste mensen 20 mm potjes afstoken, die van zichzelf erg licht zijn. Of 14-18 mm kaliber pruttelknetterpotjes, nog gevaarlijker met dit weer. 30 mm compounds zullen ook met windkracht 7-8 wel rechtop blijven staan en de bombettes hoog genoeg komen voor een veilige burstafstand. Maar daarin zijn wij binnen Nederland gezien waarschijnlijk een minderheid mee.
104Hoe veel pagina’s hadden we vorig jaar?
Hier in bergen op zoom tot nu toe ook goed weer veel beter dan vorig jaarIk denk dat ik volgend jaar een huisje in zuid Limburg ga huren, dan kan tzt kijken waar het het beste weer is.
Nou paar dagen geleden was het zeker niet positief bij mij nu wel dus hoop
Hoe dichter bij de 31ste hoe meer vertrouwen ik erin hebHet feit dat het continu verandert zegt 1 ding, ze weten het niet zo zeker!
Huh waar zie je dit dan? Ik zie het niet op hun Facebook paginaTja.. t gaat echt niet de goeie kant op
GFS windy, Weeronline, weerplazaWaar zie je dit? Misschien moeten we allemaal gewoon even de update van David afwachten en dan definitieve conclusies trekken.