BENZ
VWC lid
Ckers, ik geef Kaag en zoontje Jetten de schuld.Ow nouja we zijn zwaar de lul dus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ckers, ik geef Kaag en zoontje Jetten de schuld.Ow nouja we zijn zwaar de lul dus
Haha ja, ik heb me windpakket al samengesteld thunder lords, monsters en doomsday fountain.Ouderwets rotjes weer wordt het. Gelukkig heb ik daar nog wat van liggen voor m'n kids. Beschut plekje uit de wind zoeken en stoken maar![]()
Vergeet de multi culti niet
Ja bij mij exact hetzelfde nu…iets minder wind dan gisteren werd aangegeven. Windkracht 4 en geen regen is eigenlijk nog best prima. Sterker nog, dat is iets beter dan vorig jaar en toen ging ook alles zonder problemen de lucht inBekijk bijlage 1806638hier teken ik voor
Waar zie je dit? Misschien moeten we allemaal gewoon even de update van David afwachten en dan definitieve conclusies trekken.Voor het ZW van Brabant ziet het er ook steeds minder goed uit per uur. Nu windkracht 7 ipv 6 en regen…. Ik had nog hoop om in de vooravond te stoken, maar dat is nu 100% vervlogen.
Ja hier in Oosterhout ook…op zich zou ik hier voor tekenen, maar 1 stapje lager voor de wind zou perfect zijn.Vanochtend op de geijkte weersites dat Breda van windkracht 5 naar 4 was gegaan. Hoop doet leven.
Ja, dat het in Scheveningen niet wat zou worden is al een tijdje duidelijk.Tja.. t gaat echt niet de goeie kant op
Waren de consumentenvuurwerkregels ook maar zo flexibel toepasbaar bij hinderlijke of gevaarlijke weersomstandighedenTja.. t gaat echt niet de goeie kant op
ja.. vind persoonlijk dat dit wel zou moeten gebeuren.. windkracht 7 is gewoon te gevaarlijk voor kleinere cakes etc. Dus een dag eerder of later zou beter zijn..Waren de consumentenvuurwerkregels ook maar zo flexibel toepasbaar bij hinderlijke of gevaarlijke weersomstandigheden