Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
De hoeveelheid regenwater wordt uitgedrukt in millimeters. 1 millimeter regen komt overeen met 1 liter water op een oppervlakte van 1 vierkante meter. Valt de neerslag in vaste vorm, bijvoorbeeld als sneeuw of ijzel, dan wordt de neerslag door een verwarmingselement in de regenmeter gesmolten.

Ik heb me er inmiddels bij neergelegd. Stiekem nog een kleine hoop op een wonder, dat de piek net doorschuift, aangezien er nu nog zo weinig te merken is van een aankomende storm. Maar die komt er waarschijnlijk wel en dan gaat lekker alles de opslag in op een enkele knalcake na. Boeie, heb al genoeg plezier gehad dit jaar aan het voorbereiden en ophalen van mijn collectie :)

Voor het ZW van Brabant ziet het er ook steeds minder goed uit per uur. Nu windkracht 7 ipv 6 en regen…. Ik had nog hoop om in de vooravond te stoken, maar dat is nu 100% vervlogen.

Voor het ZW van Brabant ziet het er ook steeds minder goed uit per uur. Nu windkracht 7 ipv 6 en regen…. Ik had nog hoop om in de vooravond te stoken, maar dat is nu 100% vervlogen.
Waar zie je dit? Misschien moeten we allemaal gewoon even de update van David afwachten en dan definitieve conclusies trekken.

EC 06z Oper vergelijkbaar met vanmorgen, windstoten een minimaal beetje minder hard. Noordelijke/noordwestelijke helft NL nat...

Bijlagen

• ECMOPNL06_66_19.png
    ECMOPNL06_66_19.png
    32,8 KB · Weergaven: 93
  • ECMOPNL06_63_19.png
    ECMOPNL06_63_19.png
    34,3 KB · Weergaven: 63
  • ECMOPNL06_60_19.png
    ECMOPNL06_60_19.png
    35,3 KB · Weergaven: 72
  • ECMOPNL06_66_9.png
    ECMOPNL06_66_9.png
    45,6 KB · Weergaven: 64
  • ECMOPNL06_63_9.png
    ECMOPNL06_63_9.png
    45,6 KB · Weergaven: 67
  • ECMOPNL06_60_9.png
    ECMOPNL06_60_9.png
    45,8 KB · Weergaven: 98
  • ECMOPNL00_72_4.png
    ECMOPNL00_72_4.png
    23,7 KB · Weergaven: 114
Waren de consumentenvuurwerkregels ook maar zo flexibel toepasbaar bij hinderlijke of gevaarlijke weersomstandigheden
ja.. vind persoonlijk dat dit wel zou moeten gebeuren.. windkracht 7 is gewoon te gevaarlijk voor kleinere cakes etc. Dus een dag eerder of later zou beter zijn..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan