ZsaZsa
VWC lid
Die zal op de 31e vast ook in de pen klimmenDat soort mensen....zucht![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die zal op de 31e vast ook in de pen klimmenDat soort mensen....zucht![]()
Als ik jouw was zou ik een hele hoge pen voor die mafferd kopen en m ermee buiten zetten in de avond.Die zal op de 31e vast ook in de pen klimmen![]()
AmenMaak je niet zo druk om dingen waar je zelf toch geen invloed op kan uitoefenen. Geniet van het moment. Dan zien we de rest later wel.
Nou Lekker dan, ben blij dat ik niet naast je woon. Je laat je pijp toch wel jaarlijks vegen? en je hebt toch wel een kwalitatieve kachel?Daarom durf ik ook geen vuurwerk te bewaren. Het is niet de vraag of er een schoorsteenbrand komt maar wanneer dat gebeurd.
Terug naar het weer.
Voorspellingen zien er nog niet veelbelovend uit. De neerslag neemt af en de wind alleen maar toe.
Ging om de schoorsteen van de burenNou Lekker dan, ben blij dat ik niet naast je woon. Je laat je pijp toch wel jaarlijks vegen? en je hebt toch wel een kwalitatieve kachel?
Hoezo tegen beter weten in? Het is echt niet zo dat op deze termijn al die bekende weerapps het fout hebben.Tegen beter weten in, hou ik mij vast aan de bekende weerapps, zoals buienradar, weerplaza en AccuWeather. Die geven allemaal droog weer af en windkracht 4
Hier in midden-Limburg geeft Windy aan dat het perfect stookweer wordt met O&N. Geen regen en een windkracht 2 a 3! Dat zou toch geweldig zijn...
Bekijk bijlage 1806593