Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je zit wel goed daar. In avond is het nog windkracht 3 loopt later misschien op naar 4. Windkracht 5 gaat hij niet halen.Hier in midden-Limburg geeft Windy aan dat het perfect stookweer wordt met O&N. Geen regen en een windkracht 2 a 3! Dat zou toch geweldig zijn...
Bekijk bijlage 1806593
Ik zie wat meer geel ipv oranjeHARMONIE 22 UURBekijk bijlage 1806604
8 m/s = 28,8 km/h.Hier in midden-Limburg geeft Windy aan dat het perfect stookweer wordt met O&N. Geen regen en een windkracht 2 a 3! Dat zou toch geweldig zijn...
Bekijk bijlage 1806593
Die ziet er ook voor Friesland beter uit.. max 24.. dus max bft4..HARMONIE 22 UURBekijk bijlage 1806604
24 knopen is windkracht 6. Zelfs bijna tegen windkracht 7 aanDie ziet er ook voor Friesland beter uit.. max 24.. dus max bft4..
Ow nouja we zijn zwaar de lul dus24 knopen is windkracht 6. Zelfs bijna tegen windkracht 7 aan
Klopt, maar dit gaat 99,9 % nog afzwakken. Dan in vergelijking met de storm in het noorden van het land, beschouw ik dit als perfect stookweer.8 meter per seconde is helaas toch echt net aan windkracht 5.
Omgeving Dordrecht? Dat is dan niet Dordrecht zelfNormaliter ben ik niet zo van nu al kijken naar wat allerlei weer sites zeggen,maar heb t nu voor de grap is even gedaan.
Allemaal zeggen ze nu voor omgeving Dordrecht,7% kans op wat regen,maar bij allemaal staat 0mm de hele dag/nacht door voor DE dag.
Het enigste wat spelbreker kan zijn is dat ze allemaal roepen 4 of 5 bft wind,de hele dag door.
Persoonlijk zou ik al tekenen voor deze voorspelling qua regen,al hoop ik dat het qua wind dan 4 word,liever nog minder,maar goed,je kan niet alles hebben![]()