Cornel
VWC lid
En ik dacht dat ik de enige hier uit Purmerend was haha.Komt vast goed stadsgenoot!
We gaan het zien met het weer, maken er het beste van.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En ik dacht dat ik de enige hier uit Purmerend was haha.Komt vast goed stadsgenoot!
Ik heb geen idee of je er echt verstand van hebt maar jij mag van mij vaker posten over het weer!12 uurs gfs run ziet er ook weer goed uit!! Droog, op wat in het Noorden na, en de wind ietjes afgenomen. Met windkracht 4 kan ik prima leven. Zou er direct voor tekenen op dit moment. Tuurlijk niet optimaal voor vuurwerk, maar vorig jaar met diezelfde windkracht toch de mooiste oud en nieuw van mijn leven gehad, dus ik raak steeds positiever gestemd. Zin om het vuurwerk op te halen morgen! Gaat helemaal goedkomen!
Ja dat dacht ik ook altijd, wel gezellig overigensEn ik dacht dat ik de enige hier uit Purmerend was haha.
Best wel aardig al zeg het zelfIk heb geen idee of je er echt verstand van hebt maar jij mag van mij vaker posten over het weer!
Hahaha Cornel ook uit Purra! Leuk man, ja sowieso.En ik dacht dat ik de enige hier uit Purmerend was haha.
Zit niet zover bij jou vandaan maar hopelijk nog iets minder wind?Hilversum, staat op windkracht 4. Met een 5 graden, en een gevoels tempratuur van 1 gr. En 0mm regen rond de jaar wisseling. Bij deze teken ik er voor.![]()
Hij komt hoe dan ook naar beneden.Er komen ook weer een hoop slechte teksten in de weerberichten voorbij. Voorbeeld bij wind waait een vuurpijl de andere kant en bij regen komt hij naar beneden die kennen de regelgeving van ons land ook niet dus.
Tevredenheid is afhankelijk van je eigen instelling, niet van het weer!
Hopen op droog weer dan maar, scheelt een boel afvalEr komen ook weer een hoop slechte teksten in de weerberichten voorbij. Voorbeeld bij wind waait een vuurpijl de andere kant en bij regen komt hij naar beneden die kennen de regelgeving van ons land ook niet dus.
ja kan niet is bij een 5bf onmogelijk.Buienradar geeft vanaf 17:00 kans op mist. Hoe is dat mogelijk bij 5BF die ze ook aangeven. Weet iemand hier antwoord op?
Bekijk bijlage 1806054