Patpeut133
VWC lid
Mee eens, dit is ook net niks zo haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mee eens, dit is ook net niks zo haha
hier 6bftHier ook rond 12en mist met 5bft![]()
De warme sector is het gebied/de zone tussen het warmtefront en koufront van een depressie/lagedrukgebied in. Dit is dus achter het warmtefront (na overtrekken van), maar nog voordat het koufront overtrekt. In de warme sector heb je vaak relatief hoge temperaturen (zeker voor de winter ook in absolute zin), langdurige motregen en nagenoeg altijd een vlagerige harde wind.Iets meer toelichting? Ik mis jouw berichten hier in de groep behoorlijk haha. Was altijd een mooi trio, jij, Tankie en Jorghino, en dan David als ie tijd had ook nog met mooie aanvullingen.
Nee dit wik je echt niet, dan liever windkracht 4 of 5 ipv de mist die er nu is.De mist is hier de hele dag als fors aanwezig, dat mag ook wel snel verdwijnen zeg.
Daarom blijven oudjaarsdag 2008, 2009 en 2010 voor mij nog altijd de beste ooit. Samen met een jaarwisseling onder vrienden die we volledig buiten in een park hebben gevierd.Precies 10 jaar geleden hadden we hier sneeuw, dat hoeven we nu niet te verwachten, dat is wel zeker:
Overal regen?Laatste runs geven het front weer precies in de avond over ons land met regen..het blijf wisselend per run..
Ten zuiden van de Maas oogt het nog redelijk veilig in deze opers. Gelukkig maar 1 lid van 1 model en 1 run.Laatste runs geven het front weer precies in de avond over ons land met regen..het blijf wisselend per run..
Nou echt hè was er net van overtuigd dat het droog zou blijven en nu dit weer hahaWordt weer nagelbijten hele dag en avond...
Welkom in de labiel makende wereld van de weermodellen en hun berekeningen (viermaal per dag).Nou echt hè was er net van overtuigd dat het droog zou blijven en nu dit weer haha
Inderdaad,als het nu oudejaarsavond was geweest had je er ook niks aan gehad.Dus, we weten nu redelijk zeker dat het winderig word ( 5 a 6 bft ) en de kans op een nat pak aanwezig blijft. Ik heb dan toch liever wind als mist. We gaan er gewoon wat moois van maken.
Voordeel is dat we dan intussen wel zeker wisten of het met oudjaarsavond en tijdens de nieuwjaarsnacht gaat regenen. Nu is dat nog best 50/50.Inderdaad,als het nu oudejaarsavond was geweest had je er ook niks aan gehad.
Dan maar liever wind.
Regen maakt me niet zoveel uit,zolang het niet met bakken uit de hemel komt.Voordeel is dat we dan intussen wel zeker wisten of het met oudjaarsavond en tijdens de nieuwjaarsnacht gaat regenen. Nu is dat nog best 50/50.