Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
12 uurs gfs run ziet er ook weer goed uit!! Droog, op wat in het Noorden na, en de wind ietjes afgenomen. Met windkracht 4 kan ik prima leven. Zou er direct voor tekenen op dit moment. Tuurlijk niet optimaal voor vuurwerk, maar vorig jaar met diezelfde windkracht toch de mooiste oud en nieuw van mijn leven gehad, dus ik raak steeds positiever gestemd. Zin om het vuurwerk op te halen morgen:handsup:! Gaat helemaal goedkomen!

12 uurs gfs run ziet er ook weer goed uit!! Droog, op wat in het Noorden na, en de wind ietjes afgenomen. Met windkracht 4 kan ik prima leven. Zou er direct voor tekenen op dit moment. Tuurlijk niet optimaal voor vuurwerk, maar vorig jaar met diezelfde windkracht toch de mooiste oud en nieuw van mijn leven gehad, dus ik raak steeds positiever gestemd. Zin om het vuurwerk op te halen morgen:handsup:! Gaat helemaal goedkomen!
Ik heb geen idee of je er echt verstand van hebt maar jij mag van mij vaker posten over het weer!

Hilversum, staat op windkracht 4. Met een 5 graden, en een gevoels tempratuur van 1 gr. En 0mm regen rond de jaar wisseling. Bij deze teken ik er voor. :)

Ik heb geen idee of je er echt verstand van hebt maar jij mag van mij vaker posten over het weer!
Best wel aardig al zeg het zelf 🤣 . Met dit soort dynamische settings is de onzekerheid alsnog erg groot en kan het morgen zomaar weer anders zijn, maar de kaart van het gfs model zoals die nu is stemt hoopvol. Het zit hem echt in de details of het net goed gaat vallen of niet. De modellen moeten toch een deze dagen een vastere lijn gaan kiezen en dan zie ik ze op deze termijn graag voor verbeteringen gaan! Hopelijk zet dit door. Deze oud en nieuw is zeker nog geen verloren zaak wbt het weer. (Al ligt dat ook een beetje aan je eigen mindset)

We gaan knallen🥳

Stukje uit het parool:

Eigen vuurwerk​

Volgens vuurwerkexpert Tom Klarenbeek, van Klarenbeek Vuurwerk in Amsterdam-Zuid, hoeven mensen zich geen zorgen te maken over de verwachte wind. “Sinds drie jaar is al het vuurwerk veel veiliger. Door bredere en zwaardere potten hoef je niet bang te zijn dat de pijlen omvallen. Wind brengt ze ook niet van hun koers: ze gaan recht omhoog.”

Gelukkig hoeven we niet bang te zijn dat de pijlen omvallen👌

Wel jammer dat die knurft niet weet dat vuurpijlen "al even" verboten sind.
Weet je dan niks zinnigs/gefundeerds te zeggen,zeg dan n**s 🤐
T is een beetje t zelfde als zeggen tegen iemand die van wintersport houd met veel sneeuw,kijk schat zie je daar sneeuwt t flink,fraai winterslandschap terwijl je beide op een eiland voor de schotse kust zit opgesloten in een vuurtoren met windkracht 10 en zware windvlagen en geen manier om van t eiland af te komen en geen verwarming/eten etc.
Ja ergens is t goed weer,maar je zit wel op de verkeerde plek op dat moment :bonk: 😂

Er komen ook weer een hoop slechte teksten in de weerberichten voorbij. Voorbeeld bij wind waait een vuurpijl de andere kant en bij regen komt hij naar beneden die kennen de regelgeving van ons land ook niet dus.

Er komen ook weer een hoop slechte teksten in de weerberichten voorbij. Voorbeeld bij wind waait een vuurpijl de andere kant en bij regen komt hij naar beneden die kennen de regelgeving van ons land ook niet dus.
Hopen op droog weer dan maar, scheelt een boel afval 😂 Je ziet ze nooit meer terug

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan