Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stoken gaan we zo ie zo wel. Afgelopen jaren ook niet ideaal weer gehad. Voornamelijk te merken dat effecten toch redelijk snel vervliegen. Nou merk je daar op het moment zelf misschien niet al te veel van. Maar naderhand op de videos zie je het heel goed.

Dit jaar een paar mooie demo’s gehad met weinig wind en dan zie je hoe mooi de effecten eigenlijk zijn. Dan is het wel lullig dat een aantal dagen voor de 31e het ‘perfect’ weer lijkt te zijn. En dat om te lijkt te slaan op de 31e.

Maar nog een ruime week te gaan dus wie weet word het nog wat positiever. Ziet er ook weer niet al te slecht uit als ik de ‘kenners’ zie reageren! 😁

En al de andere stress reacties blijven leuk om te lezen. En zijn ook wel te begrijpen, aangezien we een jaar naar die ene dag toeleven en dan hoop je gewoon op weinig wind en neerslag. Lijkt ons helaas niet gegund dit jaar. 😅

Zolang het weer het toe laat gaat hier alles gewoon de lucht in! Bewaren doen we niet aan. 🤪

Laatst bewerkt:
ik denk zomaar dat de grootste stress niet eens direct het weer is, maar juist wat als het dus danig slecht is om af te steken. Dan moeten we alles gaan bewaren voor volgend jaar of 1 januari snachts, en uiteraard zijn er meer dan genoeg mensen die boven de 25kg zitten.

ik denk zomaar dat de grootste stress niet eens direct het weer is, maar juist wat als het dus danig slecht is om af te steken. Dan moeten we alles gaan bewaren voor volgend jaar of 1 januari snachts, en uiteraard zijn er meer dan genoeg mensen die boven de 25kg zitten.
Ik zie hier geen enkel probleem in.. Laatste zorg is de 25kg.

Wat een negatieve reacties zeg.. Het kan toch allemaal veel en veel slechter. Storm zit niet in de kaarten. En regen? Tja het is geen zomer.
Kijk dit is de realiteit.👍
Zolang er geen storm in zit valt het allemaal best mee.
Windkracht 4 is dikke prima,savonds neemt de wind meestal nog iets af ook.
De tijden van -5 droog en windstil liggen helaas ver achter ons.

Het is klote dat dit jaar een schrikkeljaar was. Het jaar duurt dus net één dag te lang! Waar het de vorige jaren juist de nacht ná O&N perfect stookweer was, is dat nu ironisch genoeg juist vóór O&N. Maar ach... ik zie het vooralsnog positief in, ik jaag het meeste toch wel de lucht in.

• Like
Waarderingen: Kees
De piek in de wind op de 31e lijkt overdag te liggen. Zowel de oper, control als de mediaan en gemiddelde zakken allemaal in de avond/nacht (in rap tempo) af. Laten we dat dan ook maar hopen dat als een laagje ons komt kietelen dat overdag gebeurd en vanaf 18:00 de wind gaat liggen.

Jammer dat het idd schrikkeljaar was, anders kregen we goed weer. Maar zoals andere ook zeggen: we blijven stoken met of zonder goed weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan