Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan me nog goed herinneren dat het vorig jaar in het begin ook best goed weer leek te worden, wat rond de kerst helemaal omsloeg. Gek toch eigenlijk dat het nu weer lijkt te gebeuren

Ik zie het bij ons langzaam opschuiven naar de verkeerde richting, wind van 1 naar 3 gegaan.
regen zou pas 1 jan rond 14:00 vallen nu al 31dec 19:00..

wordt nog spannend

En weer gaat dit een veelbesproken topic worden, ongelooflijk wat een ellende toch altijd. Berichten gaan alle kanten op, maar zo irritant als die voorspellingen niet gewoon goed zijn.

Hoezo is er over de 31ste nog niks concreets te zeggen? Ze zien toch ook al dat het tussen kerst en 30 dec gewoon rustig stabiel weer wordt.

Het is nog 9 dagen en ik hoop ook dat het weer wat gaat opschuiven in ieder geval. Maar de vooruitzichten nu zijn gewoon niet al te best voor de 31ste

Haha, toch wel hét topic van de Countdown. Het gaat weer alle kanten op qua verwachting. Gister leek er nog geen vuiltje aan de lucht, vandaag is alles omgedraaid. Aangezien het zo snel kan gaan, draait het morgen vast weer naar perfect stookweer. Komt helemaal in orde dit jaar! Ik voel 't aan m'n water!

Haha, toch wel hét topic van de Countdown. Het gaat weer alle kanten op qua verwachting. Gister leek er nog geen vuiltje aan de lucht, vandaag is alles omgedraaid. Aangezien het zo snel kan gaan, draait het morgen vast weer naar perfect stookweer. Komt helemaal in orde dit jaar! Ik voel 't aan m'n water!
Dan beschikken wij over t zelfde water!!

Ben totaal geen kenner, maar hou wel altijd de opers van GFS en ECMWF in de gaten. Tot nu toe nog positief gestemd. Nog geen enkele run gezien die slechter was dan afgelopen 2 jaren, maar misschien vergis ik me. We gaan het zien!

Het gaat echt alle kanten op...een paar uur geleden zei windy bij mij windkracht 4 en nu overdag 3 en vanaf 19.00 savonds 2.
Het veranderd echt per uur,het enige wat niet veranderd zijn de 28ste 29ste en 30ste die blijven vrij constant heerlijk stookweer.
Dat word dus alvast genieten die dagen.

En inderdaad ik focus me alleen op de windkracht.. regen boeit me niet zo.
Regen is ook minder erg als het niet hard waait.

Ben totaal geen kenner, maar hou wel altijd de opers van GFS en ECMWF in de gaten. Tot nu toe nog positief gestemd. Nog geen enkele run gezien die slechter was dan afgelopen 2 jaren, maar misschien vergis ik me. We gaan het zien!
Weet niet waar jij kijkt maar oper gfs geeft windkracht 6-8 en 10 mm neerslag precies tijdens de stooktijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan