Darkownzor
VWC lid
Hahaha prachtig dit. En wat wil je er aan gaan doen als het wel slecht weer wordt? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie hier geen enkel probleem in.. Laatste zorg is de 25kg.ik denk zomaar dat de grootste stress niet eens direct het weer is, maar juist wat als het dus danig slecht is om af te steken. Dan moeten we alles gaan bewaren voor volgend jaar of 1 januari snachts, en uiteraard zijn er meer dan genoeg mensen die boven de 25kg zitten.
Kijk dit is de realiteit.Wat een negatieve reacties zeg.. Het kan toch allemaal veel en veel slechter. Storm zit niet in de kaarten. En regen? Tja het is geen zomer.
Heb je nou alweer in je broek gepist ?Haha, toch wel hét topic van de Countdown. Het gaat weer alle kanten op qua verwachting. Gister leek er nog geen vuiltje aan de lucht, vandaag is alles omgedraaid. Aangezien het zo snel kan gaan, draait het morgen vast weer naar perfect stookweer. Komt helemaal in orde dit jaar! Ik voel 't aan m'n water!
Hier is het de meest winterse zonnige dag van het jaar.nu?
hier waait het als een malle