SPRING JOY
VWC lid
Als zelfs de Telegraaf positief is…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+1Ik word op dit moment helemaal niet vrolijk van dit topic.
Ik bedoelde 10m/s wind = Beaufort schaal 5Windkracht 10?geen 1 model die met Windkracht 10 komt. Geen Sensatie zoeken aub.
Scheelt, veel veiliger met de vuurpijlen..Als zelfs de Telegraaf positief is…
Weer met oud en nieuw
Voor liefhebbers van vuurwerk goed nieuws en voor bange huisdieren minder leuk: tijdens oud en nieuw is het waarschijnlijk droog en rustig weer. „Niet te koud, een paar graden boven nul”, aldus Van Bernebeek. Geen verzopen of wegwaaiende vuurpijlen dus.
Deze Pipo werkt bij de telegraaf toch?
Ik heb al m'n bestellingen maar geannuleerd,met zulk k*tweer ga ik niet buiten staan om te verzuipen of weg te waaienHmm. Voor de zekerheid toch wat betonblokken besteld om mn compounds te fixeren.
Mislukt ShitweerIk weet niet wat ms inhoudt,
Is die 6-8BFT dan bij de kust of over het hele land?GFS 10 uur:
Korte versie: gemiddeld meer van hetzelfde. De hele noordwest- en noordkust zit op 4B, overal elders 3B overal elders. We zien hier precies op de 31e dat er diverse ensembleleden zijn die de wisselvalligheid inclusief regen en meer wind. De spreiding is daarbij nu fors. Er zijn nu echt meerdere ensembleleden die vor 6-8B gaan en er zijn er zeker zoveel die voor 1-2B gaan en alles er tussenin.
Temperatuur wat boven normaal. Waren de lijntjes van boven de 10C een tijdlang uitverkocht, nu is er toch weer 15% die voor zeer zacht weer gaan.
Algehele tendens vind ik niet positiever geworden de laatste runs. Er is een toename van ensembleleden die gaan voor een te snel intredende depressie-invloed. Eens kijken hoe het zich ontwikkelt.
Is die 6-8BFT dan bij de kust of over het hele land?