Noordervuur
VWC lid
Ben niet blij met de wind verdeling veel leden t/m windkracht 5 en een aantal t/m windkracht 3
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben niet blij met de wind verdeling veel leden t/m windkracht 10 en een aantal t/m windkracht 3
Ze zijn niet identiek qua output in elk geval, althans mij was deze nauwe (maar nog steeds niet identieke overeenkomst) de vorige dagen ook totaal niet opgevallen.Naar mijn weten gebruiken de Oper en Control van Ecmwf nu dezelfde data, daarom zijn ze identiek aan elkaar.
Jij voelt de spanning ook hèTis iig minder positief dan een paar dagen geleden zoals ik het begrijp. Wordt iig weer goed billenknijpen merk ik.
Ooh zeker. Weer heeft zoveel invloed op de dag vind ik. Hoop echt dat het nog een beetje bijtrekt allemaal.Jij voelt de spanning ook hèik ook..
Hmm. Voor de zekerheid toch wat betonblokken besteld om mn compounds te fixeren.windkracht 10
Ik weet niet wat ms inhoudt, maar hier was het de afgelopen jaren windkracht 6 volgens mij in noord-holland, ben in ieder geval blij te lezen dat we wss niet die kant op gaan.Al met al ligt het gemiddelde van alle modellen zo rond de 6 m/s en dat is ook de wind zoals deze vrijdag was bij de demo in Benthuizen, meest 6 en soms even 7 m/s. Dus kijk allen de beelden terug van de geschoten producten en oordeel zelf. Het is in ieder geval een klap beter dan vorig jaar waar ik heb staan stoken met 12 m/s. Heel benieuwd welke kant het optrekt vanaf de kerstdagen, ik hoop dat het hoog nog even vol houdt dus laten wij het hem met lekker veel cat1 goed naar z’n zin maken in ons landje!![]()