Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mmmmm gemiddelde van de windpluim (Regio Zuid ) blijft elke run maar toenemen. Zit nu al op een goede 4bft en steeds meer leden die voor nog harder gaan. Hoop dat het hier bij blijft, is nog net te doen. Ongekend ook dat in 14 dagen, de 31e de uitspringer lijkt te worden qua wind met nog een week te gaan.Bekijk bijlage 1805706
Wat was de wind vorig jaar eigenlijk qua bft en m/s ?
Wat ik er uit op maak is dat het zuidwesten er dit jaar dus het beste voor staat,in tegenstelling tot voorgaande 2 jaar.
Voor mij dus gunstig.
Hier in het zuiden van Zuid-Holland 10-11 m/s, windkracht 5.Wat was de wind vorig jaar eigenlijk qua bft en m/s ?
Zo dan, goede toevoeging. Was mij niet eens opgevallen die mediaan. Maar nu je het zegt , loopt (bijna) altijd gelijk met het gemiddelde, maar zie inderdaad wat je bedoelt op de 31 ste. Mooi na jarenlang gebruik van die expert pluimen, dat ik dit nu nog bijleerMaar dat heeft te maken met de extrema. Je ziet dat de mediaan in de 3 Bft zit. Ik let altijd meer op de mediaan. Die was in de meeste runs trouwens vrijwel gelijk aan het gemiddelde.
Het zuid oosten, niet zuid westenWat ik er uit op maak is dat het zuidwesten er dit jaar dus het beste voor staat,in tegenstelling tot voorgaande 2 jaar.
Voor mij dus gunstig.
De wind is boven 10 meter harder dus horizontaal schieten is ook een optie, wel tegen de wind in natuurlijk.Heb deze blokken (300kg) besteld om m’n compounds te fixeren met de wind. Zat te denken om de compounds ook schuin tegen de wind in te richten zodat de bombettes niet direct 1 kant opwaaien. Iemand daar ervaring mee?
Bekijk bijlage 1805710
Het zuid oosten, niet zuid westen
Het zuid oosten, niet zuid westen
Ik hou hier aan vast.Het wisselt echt van run tot run, het zuidwesten is zeker niet altijd het gunstigste. Nu wel.