Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vul hem even in voor David: dat het maar goed is dat er nog een dikke week tussen zit, want zoals die run (ECMWF) wil je absoluut niet.Uber
Wat denk je hierover?
Ik ben zo links dat ik totaal buiten het spectrum van alle partijen val. Zijn mijn verwachtingen ook links of zo, te zwartgallig?vieze linkse flikkers hebben dat geschreven hahah
Ja kan, maar leer mij weer met de jaarwisseling kennen... Zelden vlekkeloos prettig qua weer. Meteorologische singulariteit 100%Zo,n windpiek kan toch ook nog aardig verschuiven in 8 dagen tijd neem ik aan?
Of ben ik nu te positief?
was meer om de laatste zin ahahah over vuurwerkIk ben zo links dat ik totaal buiten het spectrum van alle partijen val. Zijn mijn verwachtingen ook links of zo, te zwartgallig?
Nee dat kan niet meer. De afgelopen dagen zijn de vooruitzichten dagelijks meerdere keren flink veranderd. Vanaf de 23e staat het vast en kan het niet meer veranderen.Zo,n windpiek kan toch ook nog aardig verschuiven in 8 dagen tijd neem ik aan?
Of ben ik nu te positief?
Als je zulk soort goud bakjes de 28ste ophaalt, heb je in ieder geval nog 2 goede avonden om die weg te stokenEn dit is hoe de Maïro Gold (Zodiac / Philadelphia Spitters) het doet met 10-11 m/s.
Ik hoop echt dat we terug gaan naar 6 m/s want ik wil dit jaar niet weer alles zo snel kapot zien waaien…