Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft er niemand vooruitzichten? 😅
Er zijn al wel LT kaarten en dan kan je een bepaalde trend checken. Moet je er echt wel een periode overheen laten gaan om die veranderingen op te merken. Je kan dan kijken of er veel activiteit op de Atlantische oceaan (Laag) is rond die periode, doorgaans een veel onstuimiger weertype. Of toch meer onder invloed van hogedruk, wat relatief rustig weer betekent. Vaak nemen de kansen op nachtvorst stralingsvorst dan ook toe. Maar dit kan ook rustig nog relatief zacht weer zijn.

De trend is nou al een geruime tijd, meer invloed van hogedruk. En af en toen zien we een afzakking van koude lucht scandinavie, lichte vorst in de nacht. En overdag nog wel ruim in de plus. Met deze kaarten zitten we net niet in een ingaande vorstperiode, die daarna toeneemt.

Maar goed de panty's zullen hier nog wel een aantal x strak aangetrokken worden, gedurende periode. Ik hou het in de gaten, maar ook zeker weer leden zoals DavidH (als ie het niet te druk heeft), Dabombe etc.

Groet,

Tank

Dit soort avonden zijn bijna frustrerend te noemen met in het achterhoofd het weer de afgelopen twee jaar op Oudjaarsavond. Steeds dat perfecte stookweer, kriebels en niet mogen krabbelen. Het duimen voor december is vast begonnen.

Dit soort avonden zijn bijna frustrerend te noemen met in het achterhoofd het weer de afgelopen twee jaar op Oudjaarsavond. Steeds dat perfecte stookweer, kriebels en niet mogen krabbelen. Het duimen voor december is vast begonnen.

Cat 1
Is echt nog wel leuk stookspul te vinden hoor.
Oke t zijn geen cakes en compounds maar ach.

Er zijn al wel LT kaarten en dan kan je een bepaalde trend checken. Moet je er echt wel een periode overheen laten gaan om die veranderingen op te merken. Je kan dan kijken of er veel activiteit op de Atlantische oceaan (Laag) is rond die periode, doorgaans een veel onstuimiger weertype. Of toch meer onder invloed van hogedruk, wat relatief rustig weer betekent. Vaak nemen de kansen op nachtvorst stralingsvorst dan ook toe. Maar dit kan ook rustig nog relatief zacht weer zijn.

De trend is nou al een geruime tijd, meer invloed van hogedruk. En af en toen zien we een afzakking van koude lucht scandinavie, lichte vorst in de nacht. En overdag nog wel ruim in de plus. Met deze kaarten zitten we net niet in een ingaande vorstperiode, die daarna toeneemt.

Maar goed de panty's zullen hier nog wel een aantal x strak aangetrokken worden, gedurende periode. Ik hou het in de gaten, maar ook zeker weer leden zoals DavidH (als ie het niet te druk heeft), Dabombe etc.

Groet,

Tank
Wordt hier nu al onrustig van!

Dit jaar wordt het voor mij nog makkelijker gemaakt om niet over het weer te gaan stressen. Extra veel ingekocht door het aanstaande kooiverbod, en te weinig ruimte (en geen zin) om dingen te bewaren. Alles gaat dus hoe dan ook de lucht in, weer of geen weer haha

Groet,

Tank

we moeten eerst maar afwachten of La Niña nog om de hoek komt kijken. Dat in samenspel met een zwakkere polar vortex zou een beter winter kunnen opleveren dan afgelopen jaren.

Laatst bewerkt:
Benieuwd wat het weer komend jaar gaat doen, maar stoken zullen we. Hopen op een mooie winterdag!

De afgelopen dagen is het hier pot dicht van de mist. Ik vind dit voor nu sfeerverhogend, maar ik ben maak mij ook meteen druk om oudjaars avond haha.

Zelfde gevoel als jullie, heerlijk die mist van de afgelopen dagen. Vind het echt sfeerverhogend, maar wel voor nu. De 31ste geen mist aub.

Kan zeker alweer uitkijken naar alle voorspellingen hoor. Blijft het drukste topic van de countdown, vaak amper bij te houden met lezen.

Regel 1 voor het "mindfucken"met de hersens van de kruitfanaten hier,kom met een onderbouwde en betrouwbare voorspelling.
Indien niet uitgekomen binden we je vast aan een pijl/shell,en ga je de eeuwige kruitvelden zoeken boven 😂
U bent gewaarschuwd :angel:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan