Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het weer van de afgelopen dagen is prachtig. Zoiets mag het wel worden. Alleen nog iets kouder.

Het is alleen nog wat te vochtig. Als de temperatuur een stukje lager ligt is het vaak ook droger in de lucht.

Zolang het droog is en niet te hard waait vind ik t prima.
De laatste keren O&N met harde wind en niks anders dan heel de dag regen,daar ben ik helemaal klaar mee :frusty:

Laten we hopen dat het niet zo hard waait als afgelopen jaar en niet gaat regenen. Verder vind ik het allemaal wel prima. Al zou het wel leuk zijn als er een keer een pak sneeuw ligt met o&n, dat geeft toch sfeer :kerst:

Laten we hopen dat het niet zo hard waait als afgelopen jaar en niet gaat regenen. Verder vind ik het allemaal wel prima. Al zou het wel leuk zijn als er een keer een pak sneeuw ligt met o&n, dat geeft toch sfeer :kerst:
Er is nog één ding wat ik erger vind dan wind en regen en dat is mist. Bij wind en regen kan en wil ik nog stoken, maar bij dichte mist houdt het voor mij wel op. Dat vind ik echt veel te zonde van alle mooie cakes en compounds.

Dit topic gaat weer lekker vollopen einde jaar.. Kan er nu al naar uit zien!
Maarre, een dag zoals vandaag direct voor tekenen..

Vorig jaar was echt gekkenhuis hier, haha!
Je zou toch haast zeggen na 2 jaar veel wind en neerslag, dat het nu eens een keer wat rustiger zou moeten zijn?... :handsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan