Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mag toch hopen dat het na twee van die klote jaren qua weer, het dit jaar beter is.Zolang het droog is en niet te hard waait vind ik t prima.
De laatste keren O&N met harde wind en niks anders dan heel de dag regen,daar ben ik helemaal klaar mee![]()
Er is nog één ding wat ik erger vind dan wind en regen en dat is mist. Bij wind en regen kan en wil ik nog stoken, maar bij dichte mist houdt het voor mij wel op. Dat vind ik echt veel te zonde van alle mooie cakes en compounds.Laten we hopen dat het niet zo hard waait als afgelopen jaar en niet gaat regenen. Verder vind ik het allemaal wel prima. Al zou het wel leuk zijn als er een keer een pak sneeuw ligt met o&n, dat geeft toch sfeer![]()
Veel te vroeg daarvoorHeeft er niemand vooruitzichten?![]()
Het blijft Nederland.. de 31e in de avond weten we het pas echt!Veel te vroeg daarvoor
Ik wilde t net zeggen,hier in NL zijn ze meestal niet eens instaat om het weer voor de volgende dag correct te voorspellen,laat staan dat er nu een accurate voorspelling te maken valt voor O&N dit jaarVeel te vroeg daarvoor
Jomanda gesproken toevalligKan ik je wel vertellen hoor. Temperatuur wordt -2, windkracht 2/3, helder en er ligt een laagje sneeuw van de dagen ervoor! Geen zorgen mensen, heb dit uit betrouwbare bron.