Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja viel me net ook op. Naam van Windy zal beter aangeslagen zijn, me dunkt.Ventusky is trouwens bijna identiek aan Windy, de laatste is 8 jaren later opgericht (beide in Tsjechië) door een entrepreneur dus wellicht een soort concurrent/kopie van de eerste uit 2006.
Het is hier ook zo gortdroog als 't maar kan zijn natuurlijk hèJa, en krijgt heel Nederland opwaaiend stof in de ogen
Wees maar blij dat het dan niet gaat stormen, dan waaien alle kinderen die buiten naar het vuurwerk kijken om. En die droogte, ja het regent al sinds eind 2022 bijna niet meer. Alles is hier nog stoffig van de vuurwerkassen van de laatste twee jaarwisselingen.Het is hier ook zo gortdroog als 't maar kan zijn natuurlijk hè
Regel jij de hapjes, drank en slaapplaatsen voor ons dan? Dan kom ik met 6 man die kant op hahaIk vind hwt oprecht vervelend voor iedereen die aan de kust woond of elders waar veel wind voorspeld word.
Enige pluspunt voor mij is dat ik in zuidoost nederland woon. Ik denk dat we hier redelijk veel geluk hebben als ik de kaarten moet geloven. Als jullie nu eens allemaal naar Zuid-Limburgs komen?
Hier komt buienradar met de ideale omstandigheden op nieuwjaarsmiddag, als dat nou even 12u eerder kan.Hier teken ik voor, gewoon droog tot 4 uur s'nachts 1 januari (regio Twente)
HahaRegel jij de hapjes, drank en slaapplaatsen voor ons dan? Dan kom ik met 6 man die kant op haha
Jep, ICON is by far het meest postief. Laten we daar maar aan vasthouden dan.
Drama ist.jeetje die kaarten zien er voor Leeuwarden slecht uit zeg. Windvlagen tot 80-85km/u. Is eigenlijk niet verantwoord stoken vooral niet als je met je kinderen buiten staat.
Jaa we kunnen het jammer genoeg niet veranderen. Het weer is nu wel een spelbreker geworden. Moet het echt gaan timen wat de lucht in kan.
Alsnog 70kmh windstoten hier, stormkrachtJep, ICON is by far het meest postief. Laten we daar maar aan vasthouden dan.![]()
Jep, ik zei (helaas) in mijn vorige bericht dat de kustregio's er helaas niet genadig af komen. Flink balen voor jullie mannen. Snel verkassen naar het oosten!Alsnog 70kmh windstoten hier, stormkracht
Ff 8 jaar wachtlijst nog overbruggenJep, ik zei (helaas) in mijn vorige bericht dat de kustregio's er helaas niet genadig af komen. Flink balen voor jullie mannen. Snel verkassen naar het oosten!
Ik heb nog wel een om te bouwen schuur lol.Ff 8 jaar wachtlijst nog overbruggen![]()