Het weer op 31 december en 1 januari

geen mist de hele dag miezer ook niet ideaal wil ook wel weten waar hier de vuurwerk hotspots zijn pfffff 1e jaar hier en dan dit :/

Miezeren is hier nu gestopt. Genoeg wind om de rook uit de straat te krijgen, helemaal top nu dus. Houden zo jongens. :P

vanmorgen een klein beetje miezer verder de hele tijd droog ook een licht windje en een zeer aangenaam temperatuurtje :) ik klaag niet

Vrijwel windstil hier, door de landerijen gereden zag je het behoorlijk nevelig zijn en steeds wat meer dichttrekken, de bewolking hangt héél laag. Ik hou m'n hart vast voor vuurwerksmog vanavond. Ze doen hier in de buurt tenminste al goed hun best met eindejaarsvuren :)

Wat een pleuris weer is het hier nu al de hele dag, mieser mieser en nog eens mieser. 2 mm heb je dan niet in een uurtje gehaald.

Het is hier in Zutphen ook miezerig,windstil en nevelig,laten we inderdaad hopen dat de wind wat aan trekt,anders hebben we een probleem vannacht.

Weer was helemaal top, geloof één keer heeft gemiezerd, maar dat was het dan ook alleen na 12uur stond er harde wind waardoor de boeketten beetje wegvlogen klein beetje jammer maar mag zeker niet klagen rond 3uur kwam de regen nou prima. :)

Het regende/miezerde bij ons gewoon de hele ochtend door tot een uur of 12. Daarna was het een beetje heen en weer spel. Dan weer even miezeren, dan weer niet. Daarna was het bij ons heel de tijd droog tot een uur of 2/3! Toen ging het hier wel echt met bakken naar beneden. Gelukkig was ik toen al door al mijn vuurwerk heen..:)

Het viel hier toch nog mee. Overdag wat regen en miezerde het wat, om 12uur was het nagenoeg droog zonder harde wind.

Tussen 23.00 en 00.00 uur regende het nog wat maar om 0.00 uur was het gelukkig droog met niet te veel wind. Perfect !! Heb wel nog even overwogen om een korte broek aan te doen ... :p:D

Back
Bovenaan