Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vrijwel windstil hier, door de landerijen gereden zag je het behoorlijk nevelig zijn en steeds wat meer dichttrekken, de bewolking hangt héél laag. Ik hou m'n hart vast voor vuurwerksmog vanavond. Ze doen hier in de buurt tenminste al goed hun best met eindejaarsvuren
Weer was helemaal top, geloof één keer heeft gemiezerd, maar dat was het dan ook alleen na 12uur stond er harde wind waardoor de boeketten beetje wegvlogen klein beetje jammer maar mag zeker niet klagen rond 3uur kwam de regen nou prima.
Het regende/miezerde bij ons gewoon de hele ochtend door tot een uur of 12. Daarna was het een beetje heen en weer spel. Dan weer even miezeren, dan weer niet. Daarna was het bij ons heel de tijd droog tot een uur of 2/3! Toen ging het hier wel echt met bakken naar beneden. Gelukkig was ik toen al door al mijn vuurwerk heen..
Tussen 23.00 en 00.00 uur regende het nog wat maar om 0.00 uur was het gelukkig droog met niet te veel wind. Perfect !! Heb wel nog even overwogen om een korte broek aan te doen ...