Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heren heren wat maken jullie toch ook weer van een mug een olifant! Hierzo is het 1 graden boven 0 en begint alles een beetje te dooien. Er zal morgen en overmorgen nog wel genoeg sneeuw liggen voor de ''witte kerst'' maar ik denk dat het tijdens oud en nieuw wel weg is.En anders word het toch scheppen, maar ik zie het probleem eerlijk gezegd niet dat jullie ervan maken?
jammer van dat nieuwe pak as dinsdag![]()
jammer van dat nieuwe pak as dinsdag![]()
Heren heren wat maken jullie toch ook weer van een mug een olifant! Hierzo is het 1 graden boven 0 en begint alles een beetje te dooien. Er zal morgen en overmorgen nog wel genoeg sneeuw liggen voor de ''witte kerst'' maar ik denk dat het tijdens oud en nieuw wel weg is.En anders word het toch scheppen, maar ik zie het probleem eerlijk gezegd niet dat jullie ervan maken?
Ik woon dicht bij alphen aan den rijn en het dooit hier!! Als het nu maar niet meer gaat sneeuwen. Ik moet alleen nog wel naar het oosten om me vuurwerk op te halen dus ik heb dan iets meer reistijd. Maar als het zo blijft dan ben ik dik tevreden. Ik hoop dat de rest van de freaks ondanks de sneeuw toch nog een mooi oud en nieuw krijgen.....
Gr.
Jij krijgt zaterdagavond weer (natte) sneeuw....![]()
David kan er al met zeker had gezegt worden of we de koude kant blijven opgaan? Of krijgen we regen en hogere temperaturen ?![]()