Het weer op 31 december en 1 januari

geef mij maar wat, ligt hier misschien net 4cm. en met die temps rond het vriespunt houdt het niet veel over voor een 'witte Kerst'...drab, bah.

Heren heren wat maken jullie toch ook weer van een mug een olifant! Hierzo is het 1 graden boven 0 en begint alles een beetje te dooien. Er zal morgen en overmorgen nog wel genoeg sneeuw liggen voor de ''witte kerst'' maar ik denk dat het tijdens oud en nieuw wel weg is. :D En anders word het toch scheppen, maar ik zie het probleem eerlijk gezegd niet dat jullie ervan maken?

Heren heren wat maken jullie toch ook weer van een mug een olifant! Hierzo is het 1 graden boven 0 en begint alles een beetje te dooien. Er zal morgen en overmorgen nog wel genoeg sneeuw liggen voor de ''witte kerst'' maar ik denk dat het tijdens oud en nieuw wel weg is. :D En anders word het toch scheppen, maar ik zie het probleem eerlijk gezegd niet dat jullie ervan maken?

jammer van dat nieuwe pak as dinsdag :D

Als ik zo die verhalen hoor ben ik toch wel blij dat wij die extreme sneeuw in de eerste en 2e week van December hadden. Nu is al een hoop weg. De jongens uit Limburg en Brabant moeten nu hele hard gaan scheppen :p

Maar het is zwaar iri idd. Ik stond 2 weken terug ook tot aan mn knieën in de sneeuw, en ja, zie dan maar eens met de fiets op je werk te komen ! :bonk:

Maargoed, je moet je niet druk maken. Gewoon de 30e lekker gaan scheppen. Dan komt alles wel goed :wink:

ochm ik vind het totaal niet erg dat wij hier zoveel sneeuw hebben liggen. Moet alleen niet dooien zodat het drab wordt. En ja, je moet er wel een beetje doorheen kunnen lopen. De rest zorgt het alleen voor extra sfeer! :)

ik vind t ook niet zo'n probleem. Dat gezeur altijd. Ik rij nog steeds iedere avond naar men werk in Venlo. Ondanks alle sneeuw gaat t nog steeds prima met zomerbanden.

Bij jou is dat misschien het geval. Hier in Limburg is het echt extreem hoor, een dik pak sneeuw (dikste dat ik in mijn 25 jaar ooit gezien heb. )

Zelfs al dooit het een beetje, dit gaat niet zomaar weg.

Als het bij ons niet meer gaat sneeuwen tot oud en nieuw, en het elke dag een klein beetje dooit, zal het meeste weg zijn. Er zijn dan wel genoeg plekken om te stoken!

Heb de hoop er nog wel in ( vooral nu mijn pa een 25KG pak strooi zooi heeft :D )

Hier heeft het heel de dag gesneeuwd, er ligt nu ruim 15cm hier op de stoep en in de tuin al 20cm. Ik hoorde ook op de radio dat strooiwagens niet de weg op mochten i.v.m. het te grote risico van ongevallen, en ik moet maar naar school haha.

Maar ik overleef een "beetje" sneeuw wel maar regen of mist zou wel echt rot zijn. We wachten af, dat is alles wat we kunnen doen.

Ik woon dicht bij alphen aan den rijn en het dooit hier!! Als het nu maar niet meer gaat sneeuwen. Ik moet alleen nog wel naar het oosten om me vuurwerk op te halen dus ik heb dan iets meer reistijd. Maar als het zo blijft dan ben ik dik tevreden. Ik hoop dat de rest van de freaks ondanks de sneeuw toch nog een mooi oud en nieuw krijgen.....
Gr.

Ik woon dicht bij alphen aan den rijn en het dooit hier!! Als het nu maar niet meer gaat sneeuwen. Ik moet alleen nog wel naar het oosten om me vuurwerk op te halen dus ik heb dan iets meer reistijd. Maar als het zo blijft dan ben ik dik tevreden. Ik hoop dat de rest van de freaks ondanks de sneeuw toch nog een mooi oud en nieuw krijgen.....
Gr.

Jij krijgt zaterdagavond weer (natte) sneeuw....:wink:

David kan er al met zeker had gezegt worden of we de koude kant blijven opgaan? Of krijgen we regen en hogere temperaturen ? :)

Helaas is er nog weinig van te zeggen, vandaar dat ik zo weinig post..
een verregende oud en nieuw lijkt er echter niet in te zitten.....morgen werk ik en dan zal ik alles eens doorspitten of ik al iets zinnigs kan roepen:shocked:

als het blijft zoals het nu wordt aagegeven hoor je mij niet klagen.

vrijdag
31-12-2010

max 1 °C
min -1 °C
wind 9 km/u
kans op neerslag 20%
0.5 mm

zaterdag
01-01-2011

max 2 °C
min 0 °C
wind 3 km/u