Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geef het 1-2 jaar en de markt gaat dat gat vanzelf opvullen.
Net zoals hoe fatbikes snorfietsen hebben vervangen na de helmplicht.
Kwestie van tijd. En nu zonder regulering, want de vraag is er gewoon en waar vraag is is aanbod.

Van 1 kant hoop ik vurig dat het misgaat komend oud en nieuw...zoiets als een 2e Parijs maar dan in de grote steden in nederland...aangezien dat deze steden als het hardst hebben geroepen om een verbod.(de fatbike geeft wel mooi aan hoe innovatief en stug dit landje is als je iets verbied)
Twintig jaar geleden toen we nog niet zo digitaal verbonden waren als vandaag de dag was er vanaf Oktober overal vuurwerk te krijgen.
Te denken aan mega vlinders, nitraten en Zink pijlen. Met iets meer moeite had je een 3/4 inch shell...
Dat ging vaak van mond op mond of je werd als hang jongeren groepje gewoon aangesproken door iemand die verkocht. (mij letterlijk gebeurt)
Nu heb je Telegram, Snapchat, WhatsApp, etc, etc.
Dat is ook wat ik denk/weet dat er zal gaan gebeuren: er gaat alleen nog maar geknald worden in plaats van sier...
Net als vroeger terug naar kerstbomen rauzen, fikkie stoken met alles wat maar brandde en onderweg strooien met nitraten.
Er zal ook vele malen meer alcohol genuttigd gaan worden...
En daar zit ook direct een keerzijde aan want er zullen (veel) meer autobranden zijn, vernielingen zoals prullenbakken en als al het brandbare op is gaat de schutting van de straat verderop er ook aan, want er is verder geen mooi vuurwerk meer om van te genieten.
Siervuurwerk zorgde juist voor MINDER ellende, maar daar komen onze bewindslieden nog wel achter.
In de grote steden gaat het altijd mis, zeker in bepaalde wijken. De ongeregeldheden tijdens het afgelopen WK-voetbal lieten dat ook weer goed zien. En idd, de burgemeesters van die steden zijn de grootste aanjagers naar het verbod geweest.Van 1 kant hoop ik vurig dat het misgaat komend oud en nieuw...zoiets als een 2e Parijs maar dan in de grote steden in nederland...aangezien dat deze steden als het hardst hebben geroepen om een verbod.