Het Kabinetje

Gerwin

VWC lid
Eindelijk is het nieuwe pijlen pakket van Marijn Vuurwerk bekend. Voor degene die begin dit jaar op de meeting waren bij Marijn hadden al gehoord dat er een nieuw vuurpijlenpakket kwam, maar ze wilden niets los laten.

Het gaat hier om 8 pijlen, met op ieder pijl een cartoon hoofdje van één van de leden van de 2de kamer. De hoofdjes zijn een soort cartoon figuurtje, zodat het niet echt is, maar iedereen ziet wel wie wie is.

Het gaat hier om een éénmalige partij, dus op = op. Reden hiervoor is dat het niet zeker is of het aanslaat en het gewoon maar leuk is voor een jaar.

Hoe of wat de effecten worden is nog niet bekend gemaakt, maar Marijn gaf het volgende aan: "je kan het gerust een knalpijl noemen"

Artikelnummer: 137
Artikelnaam: Het Kabinetje
Netto Kruitgewicht: 7.9 gram
Aantal Schoten: 1 sh
Stijghoogte: 80 meter
Prijs: 32.50

*Opdruk van het pijlen pakket*
Wie heeft niet af en toe de nijging om onze geweldige land bestuurders af te schieten.

Wij maken het mogelijk maar als u denkt met dit pakket nu eens echt te krijgen wat er wordt beloofd door ons kabinet, zal je zoals gewoonlijk weer lekker bescheten voelen, bij het uitpakken van dit pakket. Tenslotte geven ze nooit wat ze beloven.

8 knalpijlen ja, ja !!!!

Laatst bewerkt:
Leuk inititatief weer van de Witte Tenten.
Ben benieuwd naar de afbeeldingen, ben benieuwd welke 8 de klos zijn, haha

Ik heb een afbeelding maar deze kan ik hier niet verkleinen op dit moment. Zelf vind ik het trouwens een erg gewaagt concept maar weer typisch Marijn haha. Zelf ga ik ze ook kopen natuurlijk :)

*Edit*

Foto online!

Laatst bewerkt:
Ik heb een afbeelding maar deze kan ik hier niet verkleinen op dit moment. Zelf vind ik het trouwens een erg gewaagt concept maar weer typisch Marijn haha. Zelf ga ik ze ook kopen natuurlijk :)

Leuk idee van Witte Tenten. Even over de afbeeldingen, wanneer je deze via Imageshack upload heb je de mogelijkheid deze te verkleinen naar 800x600 en dan op te slaan en vervolgens te uploaden via het VWC album. Ben erg benieuwd haha:wink:.

EDIT: Net te laat, de afbeelding is er al haha! Bedankt Gerwin:D!

Ben zeer benieuwd of hier nog iets van gaat komen.
Maar zeker een leuk idee van Witte Tenten, ben dan ook zeer benieuwd naar de uitwerking en prijs.

Echt een leuk idee zeg! Super origineel weer :)
Ben benieuwd of de uitwerkingen ook net zo goed zijn als het idee!

Gewaagd idee hoor, ben benieuwd of de kamerleden dit kunnen waarderen en of ze er nog wat van te horen zullen krijgen.

Eerst even de uitwerkingen afwachten en de prijs natuurlijk waar daar gaat het uiteindelijk wel om en niet de verpakking.

Gewaagd idee, dat zeker, cartoons lijken ook zeker wel, zal ongetwijfeld ergens een reactie op komen. Evelien gaf dit ook al aan, het zou de tv halen, zonder meer, hier horen we nog wel wat van. :D

Weet nog niet wat ik ervan moet denken, kwaliteit en prijs zullen de doorslag geven. Zoals ik hieruit op kan maken is het een knalpijl, hopelijk is de prijs daar dan ook naar. :)

Kunnen ze niet een pijlen pakket maken met de hoofden van Bonte en Rietveld maken haha
Dat word geheid een succes

Gewaagd idee, dat zeker, cartoons lijken ook zeker wel, zal ongetwijfeld ergens een reactie op komen. Evelien gaf dit ook al aan, het zou de tv halen, zonder meer, hier horen we nog wel wat van. :D

Weet nog niet wat ik ervan moet denken, kwaliteit en prijs zullen de doorslag geven. Zoals ik hieruit op kan maken is het een knalpijl, hopelijk is de prijs daar dan ook naar. :)

ik denk niet dat prijs kwalwiteit een prioriteit is
ik dit moet je meer zijn als gadget voor er bij of in het plakboek .

maar goed we zullen zien

hehe alleen om het concept zou ik m al kopen, schiet graag een paar van die koppen de lucht in:D helaas niet in de buurt hier, marijn..

Prachtig, de kans om dit kabinet af te schieten.
Zeker gewaagd project, maar wel heel erg origineel
Ik denk dat de mensen in de winkel deze pijlen zeker zullen kopen.

Nog even wachten op de prijs nu.

EINDELIJK weer pijlen van marijn vuurwerk:D

haha hoe komen ze er op egt geweldig dit:D

Marijn vuurwerk heeft egt van die namen waar je egt haast niet op komt dit maakt deze dealer zo specaal heel leuk:rolleyes:

:bye:Rik777

Laatst bewerkt:
mwa het idee is grappig maar zijn de uitwerkingen ook goed is de prijs goed?
ik vind het grappig maar niet meer dan dat.

tja ben ook wel redelijk benieuwd naar de uitwerkingen eigenlijk...
maar een leuk en zeker gewaagd concept dit... :D
we wisten het al bij de meeting maar nu ishet gelukkig eindelijk bekend. Ik zal hem denk ik wel aanschaffen, alleen al om de cartoons te bewaren :p

De stille wens van een groot deel van de bevolking, kan je met deze pijlen uitvoeren.... Je kan het kabinet (deels) wegschieten.
Mooi concept. Hoop dat het sportief wordt opgevat door de afgebeelde personen.

Ik las het eerder al, inderdaad jammer dat Bonte er niet bijzit.:devil:

Back
Bovenaan