Het Kabinetje

zitten er 8 in is 4 euro per stuk zonder korting in de voorverkoop
vind ik niet echt duur voor een pijl en anders kan je toch ook zo'n parket met ze 2e kopen en delen een lawine pijl kost normaal meer en het kabinetje vind ik echt origineel inplaats van zo'n stom puntje

en de media gaan ze denk ik ook wel halen perfect om bij bvb paul witteman het er over te hebben met een minister

Het is geen lawinepijl!!! In Nederland mag er maar 2 gram flash in een vuurpijl, in een gemiddelde lawinepijl zit 25 gram flash. Ik denk dat de knal net zo hard is als een Sky thunder/ Extreme bang rocket.

Ik weet inmiddels wat meer over dit pijlenpakket.
Als je mooie pijlen zoekt, moet je dit niet kopen. Het zijn echt zuiver knalpijlen (let op de kruitinhoud van 8 gram per pijl). Je koopt hierbij echt een concept, een innovatie. Ik weet niet of het de vuurwerkliefhebbers aan zal spreken, maar het zal wel de politiek-bewuste consument aanspreken.
Het is echt een herrieschopper dit pakket! Zowel in de lucht als in de vuurwerk bussiness en media. Het is goed mogelijk dat Marijn hiermee de media haalt!

ze halen zeker de media want ik ben ook al op de hoogte van dit paket!
hier bij mijn tip....
als ik te veel post mogen mods hem verweideren:D

whaha wat een pijlen.
als ze net zo veel presteren als onze kabinet dan laat ik ze lekker liggen!
kabinet maakt ook niet waar wat ze beloven:D veel sccs voor de genen die ze wel kopen en pas op voor weigeraars

en net nog op het nieuws en zo drek word er aandacht aan besteed tijdens rtl boelevard.

Mooi product, zal wel een goed gevoel geven om al die (..) op te blazen...behalve Wilders, die mag (als enige) blijven:wink:

Mooi product, zal wel een goed gevoel geven om al die (..) op te blazen...behalve Wilders, die mag (als enige) blijven:wink:

haha, die pijl dummificeer ik en hang ik aan de muur:P
ik zag dit pakket op editie NL tijdens het vrouwen vuurwerk item .
(wat overigens cakes zijn zonder boeketten, maar dan met een nieuw wikkeltje en 200% duurder)

best goeie reclame voor je product als het op nationale TV komt. daarbij denk ik dat heel Nederland het kabinet wel de lucht in zou willen knallen dit jaar.

En inderdaad.. Marijn haalt hiermee het nieuws. Niet alleen op tv, maar ook in de krant.
Hier een artikel dat ik een dezer dagen tegenkwam!

Ziet er erg goed uit. Alleen voor het uiterlijk van deze pijlen kan je dat bedrag al neerleggen. Er leuk verzonnen. :rolleyes:

Zeer zeker leuk bedacht vind alleen de koppen niet echt gelijkenis tonen.Het is dat ik weet wie ze moeten voorstellen maar anders had ik ze er zelf niet aan herkend.
Neemt niet weg dat dit een super origineel idee is waarvoor dan ook respect.

erg veel over momenteel in het nieuws
denk dat dit wel eens een klapper kan worden
en het idee enz is dus wel van Marijn zag ik op het nieuws

Die koppen lijken er in de verste verte niet op.

En dan 40 euro durven vragen.... gaat toch heen zet je zelf op een vuurpijl en vlieg een eind heen.

latur

Wat een onzinnge reactie, 200mm.
Deze pijlen kosten echt geen veertig euro, maar €32,50 per pakket.
De koppen mógen er niet eens op lijken, want dan zit je weer met portretrecht geneuzel.
Hoe kan je oordelen over deze pijlen als je ze nog niet eens gezien hebt?

Scroll iets naar boven en je ziet een foto, oordeel zelf.

Of ik iets duur vind of niet bepaal ik zelf wel...!

Deze pijlen hebben geen sier boeket niks, of je dat 4 euro waard vind????

gr

Wij hebben ze overdag gestookt, voor zover ik kon zien en horen alleen een knal. Vond ze voor die 32,50 zeer slecht. Voor 15,- zou ik zo'n pakketje nog net willen kopen maar die 32,50 zijn ze ABSOLUUT niet waard.

Jongens bij mij uit de straat hadden ze ook,maar ik vond de knal zeer tegen vallen.Een binkie knalde nog harder,denk dat de knal deels minder hard was doordat hij ERG hoog ging en je de knal minder goed hoorde,maar vond ze toch erg tegen vallen voor de prijs.Maarja ik snap wel dat ze duur zijn en dat komt door de hoofdjes denk ik.

Ik heb als eerste de hoofden eraf getrokken, als verzamelobject. 1 pijl heb ik echter helemaal moeten bewaren omdat dit een dummie was, heel apart.
Op Rita (de pijl op de kop) stond namelijk bij mij een sticker met "dummie". Dus deze ook niet afgestoken, zat ook geen lont oid aan ook.
Ik weet niet of meerdere mensen dit hadden?

Verder vond ik de pijlen op zich er tegenvallen, maar goed daar heb ik ze ook niet voor gekocht :D

Back
Bovenaan