Het Kabinetje

De stille wens van een groot deel van de bevolking, kan je met deze pijlen uitvoeren.... Je kan het kabinet (deels) wegschieten.
Mooi concept. Hoop dat het sportief wordt opgevat door de afgebeelde personen.

Ik las het eerder al, inderdaad jammer dat Bonte er niet bijzit.:devil:

Ik vind het ook jammer dat bonte en rietveld (deze namen schrijf ik expres met kleine letter, reden mag duidelijk zijn) er niet bij zitten. Als ik echt iemand finaal af wil zien gaan zijn en kleineren,dan zijn zij het wel. Maar misschien komt dat nog wel.

Haha! Wat een humor! Typisch Marijn dit! Dikke knipoog naar de politiek. Dit móét Evelien bedacht hebben.

Beste prijs hoor.

Alle twee de aspecten zijn gewaagd door Marijn Vuurwerk. De prijs is voor een pijlenpakket hoog. En daarnaast is het concept misschien wat gewaagd. Ik weet zowizo al 8 mensen die dit niet leuk gaan vinden.

Met die prijs is voor mij persoonlijk de grap er wel af, maar hoop voor ze dat het aanslaat bij velen.
Geef mij dan maar 1 pijl van 5 euri met Arno Bonte erop, heb ik meer mee. :wink:

Geef mij dan maar 1 pijl van 5 euri met Arno Bonte erop, heb ik meer mee. :wink:

Ach Mattenfreak regel een andere knalpijl, print het hoofd van Arno.
Uitknippen, opplakken op de knalpijl en knallen met die ballen, ehuh dat hoofd....:wink:

Prijs valt me iets tegen.
Maar ik bestel er toch een.

zou de Wilders-vuurpijl dan een multicolor effect krijgen? 0=) gewoon om hem te stangen:P
40 euro, dat is dan wel weer jammer, maar het concept is leuk

Ik vind het wel jammer hoor, dat Marijn alleen maar vuurpijlen in het bovenste prijssegment heeft. Ik heb zelf gemerkt dat er vraag is naar goedkopere pijlen. Doe dan gewoon een set van drie pijlen voor €15,- ofzo. Nu ga je klanten mislopen omdat de meeste consumenten geen €35,- of meer overhebben voor één pijlenpakket.
Moet ik toch eens bij Evelien aankaarten denk ik.

Ik wil hiermee echter niet zeggen dat Marijn zijn pijlen te duur maakt. Want ze zijn hun geld wel waard. Maar de gemiddelde consument wil niet 50% van zijn budget aan pijlen besteden.

Ik weet inmiddels wat meer over dit pijlenpakket.
Als je mooie pijlen zoekt, moet je dit niet kopen. Het zijn echt zuiver knalpijlen (let op de kruitinhoud van 8 gram per pijl). Je koopt hierbij echt een concept, een innovatie. Ik weet niet of het de vuurwerkliefhebbers aan zal spreken, maar het zal wel de politiek-bewuste consument aanspreken.
Het is echt een herrieschopper dit pakket! Zowel in de lucht als in de vuurwerk bussiness en media. Het is goed mogelijk dat Marijn hiermee de media haalt!

sany0319frame30.png

Hier een plaatje van de pijlen in het 'echie'. Ik moet zeggen, ze zien er gelikt uit.

Moet zeggen dat het uiterlijk van de pijlen mij toch bijna had omgehaald om het te kopen haha, helaas laat het budget dat echt niet meer toe. Wist niet dat ze er zo uit zouden zien, vind de prijs dan ineens niet zo gek. :)
Nu maar hopen dat ook wel fijn knallen haha. :wink:

Back
Bovenaan