Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Van de week weer heerlijk wezen vissen en het was na 3 uur eindelijk weer is raak! Harde run en geweldig sterke dril die aardig lang doorging. Na 10 minuten kon ik de karper landen en op het eerste gezicht zag die er aardig groot uit, uiteindelijk was die 80cm en 16,5 pond, viel mee dus. Het is geweldig om zo'n sterke vis te vangen die lekker tegen vecht, en hij was puntgaaf! Vandaag wederom weer op dezelfde stek gevist en het was na een aantal uur raak. Snoeiharde run en weer zo'n sterke vis die zich niet snel gewonnen gaf! En ja hoor, toen de karper eenmaal in het net zat zag ik een mooie pensEven meten en wegen... 83cm en 23+ pond! Even een paar foto's maken en weer terug het water in. Bekijk bijlage 19414
Ongeveer een uur later kreeg ik nog een run en die gunde ik me broer maar, die had namelijk nog niets op z'n eigen hengels... De vis gaf niet echt veel weerstand en was vrij snel op de kant. Niet gewogen of gemeten maar het was een mooie puntgave schub.
Ben zelf helemaal geen target visser of iets, ben blij met elke vis die ik weet te landen, maar af en toe mag er wel een grote voorbij komen![]()