Vandaag nog even 7 uurtjes gezeten.
Door het goede weer was het zoals al verwacht enorm druk aan de waterkant.
Bij aankomst moest ik gelijk al gruwelijk vloeken want er stond zo'n zilverkleurige iglotent met zes pubertjes op het stekkie waar wij altijd zitten, nou toen wist ik alweer voldoende
Stja om eerlijk te zijn voelt het gewoon niet fijn meer daar, afgelopen jaar is de boel platgemaaid en we ergeren ons steeds meer aan de bergen afval die anderen achter laten.
Het is nu een kale, open vlakte en helaas ook ten prooi gevallen aan personen die het dan weer moeten verpesten.
Mar goed, toch maar geprobeerd om er het beste van te maken. Wilde dolgraag mn nieuwe stokken eens testen.
Ander gedeelte van de rivier gezocht en ook daar zaten ze al. Tegelijkertijd liepen er achter ons twee gasten met een meid die ook nog een plek zochten, pfff!
Dit waren ook wat serieuzere vissers en vroegen gelijk al aan ons waar wij wilden zitten, hun besloten om verderop te gaan zitten.
Uurtje later lagen alle 4 de stokken in en het wachten kon beginnen.
Twee vissers links van ons, 3 vissers rechts van ons, en achter ons de 6 vervelende en slopende pubertjes op het "vaste" stekkie, wat een feest.
We voelden ons letterlijk "opgesloten"

Man dit is niks zo...
De rest van de sessie verliep stil, doodstil. Alles dood, genoeg leven in het water maar zero aanbeten. Nog geen piepje. Zoals al verwacht.
Tegen 19.00 was het welletjes en natuurlijk toch nog even testen hoe mn nieuwe stokken smijten haha!
Inmiddels waren de buren al pleitte dus ik gaf een flinke zwiep. Zonder al teveel moeite 80-90 meter man dit gooit als een speer

Kon ze daarna gelijk kromtrekken want volgens mij zat mn lood een meter in de blubber, mar goed....
Kortom een minder goede sessie, op naar de volgende !