chrissie81
VWC lid
Heey man, leuk verslag gemaakt, was een mooi daggie ja..volgende keer wat meer karpers maar dat gaat goedkomen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ola als ik weer werk heb dan wil ik een karper set aanschaffe ik zag bij vlemmix een leuk karper setje voor 100 euro, hier zie je wat je er voor krijgt
De 3 Rod uitvoering bestaat uit:
Drie karperhengels (3.60 m), drie Freerunner molens, drie elektronische beetmelders, drie bite indicators, een rodpod compleet met buzzerbars en rodrests en een foudraal waarin drie opgetuigde hengels kunnen worden opgeborgen.
linkje van de set
ik heb nooit op karper gevist is dit leuk beginnend setje ? ok ik weet dat ik niet meteen met 3 hengels hoef te visse maar goed je hebt ook een set voor 2 hengels 80 euro dus leek me die 3 set voordeliger![]()
ola als ik weer werk heb dan wil ik een karper set aanschaffe ik zag bij vlemmix een leuk karper setje voor 100 euro, hier zie je wat je er voor krijgt
Drie karperhengels (3.60 m), drie Freerunner molens, drie elektronische beetmelders, drie bite indicators, een rodpod compleet met buzzerbars en rodrests en een foudraal waarin drie opgetuigde hengels kunnen worden opgeborgen.
linkje van de set
ik heb nooit op karper gevist is dit leuk beginnend setje ? ok ik weet dat ik niet meteen met 3 hengels hoef te visse maar goed je hebt ook een set voor 2 hengels 80 euro dus leek me die 3 set voordeliger![]()
Koop deze set niet!
Ik heb 3 geleden die fout wel gemaakt, ow ow wat een rotzooi de rodpod valt om van ellende (serieus hij valt om) De beetmelders zijn stuk bij het eerste drupje water wat ze vernemen. Het enige wat nog een beetje kwaliteit is aan de set zijn de hengels en de foudraal, De rest is het niks.
linkje van de set
en in nederland mag je maar met twee hengels vissen dacht ik zo.
greetzzz
Hier een geweldig filmpje:
Ik zal het even kort uitleggen.
Het gaat om het tv programma de rijdende rechter!
De man heeft in een vis winkel een hengel gekocht voor 750 euro, maar deze hengel blijkt niet goed te zijn en breekt,de man is woedend.
Ik zou zeggen kijk en geniet
movie
movie
De man moet ophouden met het zwart maken van de winkel en als hij dat toch blijft doen,dan zou hij een boete van 100 euro per keer moeten betalen.
De man verlaat woedend de studio
Rik![]()
Sorry hoor maar er zijn regels.
En ik moet zeggen dat ik het niet ergens op vind slaan, als je met drie hengels wilt gaan vissen.
Als ik vis, vis ik met een hengel, vind ik meer dan zat.