[Dynasty] Sun Warrior [Vuurpijl Ass.]

Wij hebben er nog 40 op voorraad. Daarna is het écht over met de pret!

Wie het eerst komt, die het eerst maalt! Op = Op.

www.dutch-fireworks.nl

[email protected]

He fijn om te horen dat jullie ze nog op vooraad hebben zij het in beperkte aantallen. Tiel is niet zo heel ver weg van hier. maar mijn vraag is eigenlijk hoeveel jullie per pakje vragen of anders per die 40pakken? kan ze namelijk niet vinden op jullie vuurwerksite.

ssst straks hebben ze niks meer;)! Nee ik heb gelukkig al een aantal pakjes besteld, maar als ze ze nog hebben tijdens de verkoopdagen haal ik er denk ik nog wel meer aangezien het gewoon super leuke pijlen zijn.

Voor de geen in omgeving helmond eindh.
Ik heb deze ook van de week bij vuurwerkhelmond.nl zien liggen!

Ik heb een pakketje van deze top pijlen gekocht bij Robs vuurwerkshop dit jaar.
7,50 Euro zijn ze daar.

ik helemaal getreurd dat ze eruit gaan, wou ze tenslotte toch nog een keer proberen :p en nu zie ik dat mijn wollf dealer ze oppeens verkoopt! of ik ben blind of ze zijn pas toegevoegd :D i.i.g ik neem wel 2pakjes mee :) lijken me top pijlen.

ik ga ze ook kopen maar nu ik dit lees zeg ik maarniet waar want ik wil ze welleens proberen

ik had er 2 die na 3 meter omhoog uiteen klapte met een mooie knal en behoorlijk wat snippers
wel ff schrikken dan :p

heerlijke fluit/knalpijlen hoor, fluit was goed en de knal ook, gelukkig nog 3 pakjes over voor volgend jaar , leuk om tijdens de dag en vooravond wat van af te schieten :)

Ik heb er tot nu toe ieder jaar 6 pakken van gehad. Ik schoot ze namelijk altijd door de dag heen met twee of drie tegelijk wat echt een erg leuk effect geeft. Jammer dat ze eruit zijn. Er zijn misschien wel genoeg vervangers, maar deze waren relatief goedkoop namelijk 12 pijlen voor €7.50 vond ik altijd een nette prijs. Ik heb nu gelukkig nog 5 pakken liggen dus volgend jaar kom ik er ook nog wel mee door, maar daarna hopen dat er een goede vervanger op de markt is.

zijn bij mij in de buurt nog te koop, alleen staan er nog geen prijzen bij en is de bestelmogelijkheid er nog niet aaaarghhh!

Alleen oude voorraden zijn nog beschikbaar. Dat zijn allemaal leveringen van tenminste 2 jaar geleden, vorig jaar waren ze al niet meer in te kopen!!

Back
Bovenaan