Thunderboy
VWC lid
Heb zelf nooit elektronische verklikkers gehad, vond dat minder charme hebben, "te makkelijk". Als ik dan nu lees dat je binnen kunt zitten en zelfs ziet welke hengel met een aanbeet hebt, klik het helemaal als gemak haha. Ik vond het altijd heerlijk om aan die waterkant te zitten, lettend op mijn hengel, verklikker (gewichtje), topje van de hengel en het liefst een broodkorst. Mis je dat niet?
Nou persoonlijk wordt ik helemaal waus als er een "volle fluiter" uit mijn beetmelders komt, de adrenaline die door je lijf heen spuit is megavet, zelfde gevoel als een dikke salute-finale (tenminste zo ervaar ik dat

Heb pas een nieuw setje met receiver, voor mij was het o.a. belangrijk dat ik het geluid van de verklikkers (snachts) uit kan zetten. Gekozen voor JRC en ze bevallen echt heel goed.
Uiteraard is het heerlijk om langs de waterkant te zitten, ook ik houd van jagen met kattebrokken, pennen etc daarom wissel ik mijn statische visserij regelmatig af met korte actieve sessies. Dus nee, ik mis het niet