Willymeuf
VWC lid
Daar kom je de week toch niet mee door man?Heb standaard 10 stuks special bieren en 2 kratjes hertog Jan in de koelkast staan![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daar kom je de week toch niet mee door man?Heb standaard 10 stuks special bieren en 2 kratjes hertog Jan in de koelkast staan![]()
Daar kom je de week toch niet mee door man?![]()
Heb hier nog de Aestatis 2014 liggen. Pittige jongen maar wel lekker! De pannepeut is ook heerlijk
Vd week nog wat mooie 3fontijnen gekocht. En mn bcbs2020 is veiliggesteld![]()
mn bcbs2020 is veiliggesteld![]()
Ik ben eigenlijk een complete leek op speciaalbier gebied. Ik hou zelf ontzettend van een Weitzen op zijn tijd.
Wil toch in December wel eens het e.e.a. proberen wat betreft speciaal bier. Hebben jullie misschien leuke tips om mee te beginnen?
Persoonlijk zou ik het zelf rustig opbouwen, ik ben zelf begonnen met blond bieren en triples van de supermarkt. Wat ik zelf toen ik begon ook erg lekker vond waren IPA's en Neipa's![]()
Goeie tip, heb inderdaad geen bewuste ervaringen. Supermarkt zal al voelen als de speciaalbier hemel de eerste tijd. Gelukkig worden die ook steeds normaler en uitgebreid in de gemiddelde supermarkt.
heeft zeker een mooi assortiment/Vind dat de mega jumbo tegenwoordig ook een prima assortiment heeft.
Heb je hier een bron van? Kan zelf niks vinden op internet, maar heb er ook 1 besteld, dus ben wel benieuwd!Vandaag gehoord dat de bcbs uitgesteld is,nieuwe datum nog niet bekend.