Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bekijk bijlage 56550
Ritje naar Westvleteren gemaakt gisteren
Deel de buit met een vriend, dus 1 krat Westvleteren 12 en een halve krat Westvleteren 8 voor mij.
Ik ben vroeg met kerst begonnen dit jaar:
St. Bernardus Christmas Ale (2020)
St. Feuillien Cuvée de Noël (2016)
Corsendonk Christmas Ale (2016)
Corsendonk Christmas Ale (2020)
Brouwerij Klein Duimpje, Kerstbier (2018)
En ik moet zeggen dat ik ze tot nu toe allemaal heerlijk vond.
Heb nog de Carolus Christmas liggen maar die komt met kerst zelf op tafel.
Geen 6 meegenomen? Die vind ik wel zo onderschat!
Netjes. Heb je lang nodig gehad om online te bestellen?
En het is toch twee kratjes per auto?
Ja, Blond bedoelde ik. Ook erg lekker
Gadverdamme jongens, dacht met Texels Bock wel lekker afzakkertje bij de pizza te hebben maar na 2 slokken door de gootsteen gespoeld: puur afwaswater, bah!
Aankomende zaterdag wederom een proeverij met wat vrienden houden, erg veel zin in! Zal de waslijst aan bieren nu even achterwege laten haha. Wel voor mezelf nog de Pühaste Tumeaine Port / Whisky BA (Silver Series 2020) meebesteld. Aan de rating te zien moet die wel fenomenaal zijn. Zelf al meerdere andere Silver Series bieren op en die waren stuk voor stuk geniaal.
Ja vorige week meegenomen uit de Caigny, ben benieuwd.
Wat wel mij opviel is het grote prijs verschil met Nederland. Hier zo 30% duurder.
die Chouffe vond ik prima, net als elk jaarmaar heb nog geen echte uitblinker geproefd, vond die van Alpha nog het opvallendst positief smaken, met de La Trappe. Maar ben ook niet echt op jacht om ze allemaal te proeven ofzo.
Tjeeses van Struise en kerstbier van Dolle Brouwers (naam kwijt) zijn altijd m'n favo's. Laatstgenoemde was ook wel ns in gemiddelde goeie bierslijter te vinden, naar Struise moet je altijd wat dieper graven.De Alpha maar even koud zetten voor het weekend dan, deze staat hier nog in de voorraadkast
Ik ben alvast opzoek naar wat leuke bieren voor kerstAls iemand tips heeft..