Het grote speciaal bier topic

Heb je hier een bron van? Kan zelf niks vinden op internet, maar heb er ook 1 besteld, dus ben wel benieuwd!

Dit heb ik persoonlijk van een verkoper vernomen, zou daar vrijdag gaan ophalen. Ik kan ook niks op internet vinden hierover, of het alleen deze verkoper betreft weet ik niet. Ik ga sowieso de 11e nog even online checken.

Ook dit topic maar eens gaan volgend.
Drink nu sinds een jaartje speciaal biertjes.
Ben net als de meeste begonnen met trippels en witbiertjes. Voor mij springen de biertjes van brouwerij t Ij er wel uit! heerlijke biertjes en voor ieder wat wils.

Afgelopen weekend zijn onderstaande potentiële toppers binnen gekomen. Eerst nog maar even lekker opbergen in de kelder.
Grand prestige 2.jpg
Grand prestige 1.jpg

Zwaar jaloers op het vatgerijpt pakket. Helaas misgelopen dit jaar. Als troost prijs maar een gewone grand prestige aanbreken vanavond

@Avalanche, dit zijn echte "groene" biertjes, niet alleen biologisch maar ook nog organisch. Een Utrechts links biertje dus. :) Met de biertjes is overigens niets mis mee, ik ken ze, lekkere biertjes!

@Avalanche, dit zijn echte "groene" biertjes, niet alleen biologisch maar ook nog organisch. Een Utrechts links biertje dus. :) Met de biertjes is overigens niets mis mee, ik ken ze, lekkere biertjes!
Je wilt zeggen dat Jesse Klaver elk bierdopje gezegend heeft met een kusje? ;)

Die tripel wil ik wel eens uitproberen

Voor beetje bier betaal je al gauw 5-10e, voor zoiets exclusiefs is 20e wel normaal. Tot halverwege de middag nog gestaan??? Tja, door werk kan ik vrijwel nooit overdag op internet...boohooo, whatever jammer dan.

Pittige prijs wel voor een halve liter. Is dat echt zo goed?
Ja veel geld en dit bier is wel een beetje gehypt. Maar wel altijd super goed.

En zoals Richardus zegt ben je voor een goed bier zeker al wel 5 tot 10 euro kwijt. En je moet jezelf ook af entoe verwennen.

Voor beetje bier betaal je al gauw 5-10e, voor zoiets exclusiefs is 20e wel normaal. Tot halverwege de middag nog gestaan??? Tja, door werk kan ik vrijwel nooit overdag op internet...boohooo, whatever jammer dan.

Van Erp in Roden komt nog met een winkel verkoop :)

Oeh, maar even hier in Grunn langs vragen wat er mogelijk is :p

Pff mag hopen dat ze reserveren (vermoed niet) want doordeweeks haal ik 10u Grunn noch 9u Roden en er zal een stormloop zijn. Nou ja, ach...

Laatst bewerkt:
Oeh, maar even hier in Grunn langs vragen wat er mogelijk is :p

Pff mag hopen dat ze reserveren (vermoed niet) want doordeweeks haal ik 10u Grunn noch 9u Roden en er zal een stormloop zijn. Nou ja, ach...

Ben bang dat ze niet reserveren... Had ook al gepeild namelijk :p

Back
Bovenaan