Bizzle
VWC lid
Zaterdag de Hertog Jan Grand Prestige nog gehad! Heerlijk biertje!
Die koop ik elk jaar en bewaar er dan een paar. Paar jaar laten liggen en drinken maar. Laatst 1 uit 2010 op ��. Mooi spul.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zaterdag de Hertog Jan Grand Prestige nog gehad! Heerlijk biertje!
Die koop ik elk jaar en bewaar er dan een paar. Paar jaar laten liggen en drinken maar. Laatst 1 uit 2010 op ��. Mooi spul.
Mooi plaatje zo en gave verzameling! Ook Gouden Carolus blauw op rijping, dat zal lekker worden! Wat is het met oranje halsbandje, Malheur? En die groene onderaan?
Als ik er nog mee bezig was, zou ik vooral Struise laten rijpen, zeker de wat zeldzamer brouwsels (Dirty Horse, Aardnon/monnik), Black Albert/Cuvée Delphine en de Black Damnations. Na al die jaren en proeverijen nog altijd mijn favoriete brouwer, met De Molen. Ach ja, jammer dat er alcohol in zit, zeg ik altijd :-s
Het bokseizoen is het beste seizoen <3 heerlijk. Vers van brouwerij de Halve Maan uit Brugge
Bekijk bijlage 48294
Zeker lekker biertje, stuk minder zoet dan de bekende bokjes zoals die van grolsch. Goed biertje!Nooit gehad aanrader?
Die Brugse Bok lijkt me ook wel erg lekker, maar zal ook wel. Goede bieren daar bij De Halve Maan![]()
Haha, ik herken ditDe Straffe Hendrik quadruppel is een heerlijk bier.
Vorig jaar stond er een krat bij de Appie.
Verkeerd geleverd, er zat een stikker met 35% korting op.
Die heb ik mooi gekocht en van genoten.