Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vele liefhebbers reizen naar Baarle af voor vuurwerk, maar er schijnt qua bier ook genoeg te krijgen zijn daar!
Het nieuwe biermekka ligt in Baarle-Hertog: nieuwe Prik & Tik pakt uit met gamma van 3.000 bieren
https://www.hln.be/in-de-buurt/baar...ren~a2be6e56/?referer=https://www.google.com/
Van Erp...en...slijter aan Vismarkt? Of weet jij 'n andere/betere die ik niet ken? Jumbo De Beren is ook vervelend goed voorzien.Maare als ze de laatste dagen vh jaar gaan vuurwerk shoppen in Groningen, kunnen ze daar ook prima voor speciale bieren en biertjes terecht. Twee top bierwinkels in het centrum daar.
Van Erp...en...slijter aan Vismarkt? Of weet jij 'n andere/betere die ik niet ken? Jumbo De Beren is ook vervelend goed voorzien.
Nooit van gehoord, dank voor de tips.‘Just in beer’ en ‘Biertopper’. Die laatste via webshop of op afspraak.
Via hopt wel.Is Goose Island tegenwoordig makkelijk te krijgen dan?
edit: oh ze gaan er nog steeds voor in de rij staan bij Bierkoning. Gekke boel. Vraag is of het de smaak is die zo genieten is, of de exclusiviteit. Goeie marketing iig.
Hoe houd jij bij uit welk jaar elk biertje komt? Kan me voorstellen dat die St. Bernardus niet allemaal dezelfde botteldatum en drinkdatum hebben. Ikzelf hang aan elk biertje een label met botteldatum (mits te achterhalen), datum van wegleggen, gepland drinkjaar, tht-datum en aankoopbedrag zodat ik na 10 jaar nog weet wat ik bijvoorbeeld betaald heb voor het biertje, maar ook wat de botteldatum is.
Ik heb zelf overal labels om de hals zitten met een elastiekje. Dan kan je alle informatie lezen van het label zonder de fles (te veel) te bewegen.Ja dat zou ik ook moeten doen haha
Ik weet wel aan de hand van de tht welk jaar het is, maar moet er nog een keer een excel bestandje van maken.
Je hebt er nu ook een app voor, beerNDX...kan je ook ruilen.
Heb laatst een la trappe uit het schap gepakt, was nu iets meer dan drie jaar oud. Wow die bewaard goed zeg.