Het grote sfeerfoto's topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
61._afgestoken_hoogmoed.jpg

Wat een geweldige foto's komen er weer voorbij zeg, puur genieten dit. Kriebels zijn hier al goed aanwezig, maar dit helpt zeker mee. Bedankt heren :handsup:

Wat een foto's zeg, heerlijk. Kriebels staan op een hoogtepunt hier. Tijd voor nog een foto dus!

Sfeerfoto 3 - Happiness - gepost.jpg

Het ontbranden van de Happiness!

Jammer voor jullie dat ik de geur niet mee kan geven in een foto, ruikt lekker naar kerst hier. :p

PXL_20201004_120715407.PORTRAIT-01.COVER.jpg

Oeh, stoofperen. Zo ontzettend lekker en inderdaad die geur alleen al is heerlijk.

Lekker man! Hier gister toevallig een zak peren uit eigen tuin gekregen van de buurvrouw. Dus hier staat het deze week ook op het menu.

Mijn eerste kennismaking met een freak :bonk: een maat van een maat kwam hiermee aanrijden in 2017... de liefde was er al wel maar is destijds wel enorm gegroeid. Geen idee of hij lid is van het forum, maar dat horen we vanzelf :D 7C108B52-24F9-4353-B07C-80F06DB7C197.jpg

Dit levert inderdaad de nodige kriebels op zeg, wat een heerlijke foto's weer. Thnx jongens :handsup:

Koning nog aan toe! Daniel ook trouwens, wat een heerlijke plaatsen blijven jullie schieten.

Moet ik ook eens wat meer gaan doen! :idea:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan