Het grote sfeerfoto's topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt heerlijk dit topic. Tip: een avondje vrijmaken en alle foto's rustig bekijken en op je in laten werken.. kriebels gegarandeerd!

Wat je zegt Djaimy, puur genieten dit.

Had ik hem al geplaatst dit jaar? :p Hoe dan ook, dit zijn voor mij ook sfeermomenten die ik ieder jaar in dit topic wil delen, puur genieten met elkaar van de jaarwisseling!

IMAG3490.jpg

Die van Mike zou ik nog wel eens met origineel reactiegeluid erbij willen horen oid. :D

Heerlijke platen allen! Zal er zelf binnenkort ook eens wat uit het archief proberen te vissen.

124._show_afval.jpg

Heerlijke updates weer. 1 van mijn favoriete topics. Hopen dat we dit tempo volhouden tot 31 Dec.

Inderdaad, dit blijft echt een geweldig topic. Hier kunnen geen posts genoeg zijn, wat een heerlijk sfeertje.

Vorig jaar echt wel dik genoten van een o.a. een ideaal schietveld, een busje met vuurwerk, enthousiast publiek (vreemden die zowel meehielpen met het uitladen en het opruimen(!)), een vrijwilliger die ook wel even wilde mee fakkelen, een lekker fikkie, goeie sfeer en een ideaal zachte bries. Een van de betere jaarwisselingen. Helaas niet de beste foto's, maar het geeft een beeld.

IMG-20200102-WA0014.jpg
IMG-20200102-WA0012.jpg
IMG-20200102-WA0007.jpg
IMG-20200102-WA0005.jpg

Sfeerfoto 12 - Bier - gepost.jpg

De laatste box van de avond aansteken en genieten met een welverdiend biertje in de hand

Day-after.jpg

Schietveld op nieuwjaarsdag, resultaat van een heerlijke dag en nacht

Heerlijk sfeertje. Elk jaar op pad naar de verschillende kerstshows. Vaak staat er een oliebollen kraam, moeilijk te verwoorden maar het werkt altijd zo sfeer verhogend vele van jullie zullen wel begrijpen wat ik bedoel.
20201017_150856.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan