Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik dacht meer einde van de avond de potten erin, volgende ochtend even as scheppen i.p.v. 30 dozen wegbrengenPotten er niet in! Alleen pallethout stoken. Van potten / klei brandt het vuur veel minder tot niet meer, nadat er steeds meer in verdwijnen gedurende de avond
Klopt, vorig jaar geprobeerd alles op te branden maar dat wil niet.. Ton 3x leeg moeten maken, is niet veel waard..Potten er niet in! Alleen pallethout stoken. Van potten / klei brandt het vuur veel minder tot niet meer, nadat er steeds meer in verdwijnen gedurende de avond
Dat is waar idd. Op het laatst alles in de hens werkt natuurlijk goed. Maar wil je de hele avond een sfeervuur, alleen pallethout stoken!Ik dacht meer einde van de avond de potten erin, volgende ochtend even as scheppen i.p.v. 30 dozen wegbrengen![]()
Mooi man, moet volgend oud en nieuw ook maar even zo'n olievat halen. Adviezen voor het stoken in zo'n ding? Alle potten gaan erin als ze leeg zijn denk ik zo?