JanFireman
VWC lid
Van de eerste ophaaldag wel.. Je werkt je in het zweet man! Haha.Is dit alles![]()
Het is me niet gelukt om alles tegelijk op de foto te krijgen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Van de eerste ophaaldag wel.. Je werkt je in het zweet man! Haha.Is dit alles![]()
Je maakt een goed punt.
Soms zit er een jaartje bij dat je gek bent van één bepaalde importeur!
Bekijk bijlage 1811642
Mooi man, moet volgend oud en nieuw ook maar even zo'n olievat halen. Adviezen voor het stoken in zo'n ding? Alle potten gaan erin als ze leeg zijn denk ik zo?Bekijk bijlage 1811664Gewoon genieten
Als je ze erin gooit, wel even zeker weten dat alle tubes leeg geschoten zijn!Mooi man, moet volgend oud en nieuw ook maar even zo'n olievat halen. Adviezen voor het stoken in zo'n ding? Alle potten gaan erin als ze leeg zijn denk ik zo?
Mooi man, moet volgend oud en nieuw ook maar even zo'n olievat halen. Adviezen voor het stoken in zo'n ding? Alle potten gaan erin als ze leeg zijn denk ik zo?
Als je ze erin gooit, wel even zeker weten dat alle tubes leeg geschoten zijn!
Onwijs pure foto! Afsteken doe je soms helemaal voor jezelf!Bekijk bijlage 1811664Gewoon genieten
Bekijk bijlage 1811664Gewoon genieten
En er is altijd wel zo'n buurman die alles wat ie tegenkomt erin pleurt... Altijd goed op blijven letten
Voor de rest nog dingen? Beschermen jullie de tegels ook of niet?
Tijdje terug een figuur die er een lege doos shells, die toch niet leeg was, ingooide...En er is altijd wel zo'n buurman die alles wat ie tegenkomt erin pleurt... Altijd goed op blijven letten