Het grote onbekende Cake & Boxen topic

Een mooi compound box van albert feuerwerk. Prachtige mines en mooie boeketten erboven en best wel variatie. Snel voorbij maar echt een prachtig blokje. De Push It To The Limit. Op dit moment bij de oosterburen rond de 100 euro te koop.

Het is mijn eigen filmpje, maar dit blijf ik toch wel één van de hardste cakes vinden. Luypaers Bali tiger nr 3. Mooie grote boeketten, dikke doffe dreunen. Live is hij nog mooier dan op video. Helaas nergens meer te vinden volgens mij.

Helaas nergens meer te vinden volgens mij.
Funke kampt met problemen op het moment.. hebben geen fabriek meer in china en heeft nu moeite met een nieuwe fabriek vinden door corruptie in china.. daardoor zijn er dit jaar bijna geen funke/luypaers bakken meer te vinden..

Ik zag een cake op grote afstand die wel indruk maakte.
Het waren rauwe fluiters die overgingen in gekleurde crosettes.
Iemand enig idee welke cake dit is?

Dat is hem inderdaad! Deze ga ik volgend jaar per 2 of 3 schieten als opener! Precies was ik zocht :)

Ik had geen idee wat deze cakes waren toen ik ze kreeg want het plaatje op de site van vuurwerkwereld het westen was de Blow out zoals die eruit ziet in duitsland (27 shots) en dat verwachte ik eigenlijk ook te krijgen. De burst was voor 30mm niet geweldig maar de effecten en mines waren wel top. Weet alleen nogsteeds niet waar deze vandaan komen want ik kan ze nergens anders vinden.

Ik had geen idee wat deze cakes waren toen ik ze kreeg want het plaatje op de site van vuurwerkwereld het westen was de Blow out zoals die eruit ziet in duitsland (27 shots) en dat verwachte ik eigenlijk ook te krijgen. De burst was voor 30mm niet geweldig maar de effecten en mines waren wel top. Weet alleen nogsteeds niet waar deze vandaan komen want ik kan ze nergens anders vinden.

Had deze zelf ook, was een prima cake, maar was toch wel teleurgesteld dat het geen 27 shots met fontein vooraf was. en dus ook geen 450 gram maar 250 ofzo. Volgend jaar toch maar even mijn bestelling controleren daar, want ik had nog een paar kleine potjes die anders waren dan besteld en miste een pot:rolleyes:

Op afstand een waaiercompound mogen aanschouwen met multi effecten, maar voornamelijk de spinners en fluiters tussen de rijen met burst door bleven me bij. Ik geloof dat de spinners ook eindigden in een blink boeket. Het is allemaal erg vaag, iemand waarbij een lampje gaat branden?

De burst was niet enorm hard, kooiloos en/of van de oosterburen zou dus ook goed kunnen.

Loco Loco is een waaier compound met spinners fluit en blink? De enige die zo 1 2 3 te binnen schiet

Ik heb gevonden waarvan het de omlabeling is
hollenblitz.jpg

Back
Bovenaan