Het grote onbekende Cake & Boxen topic

Vertel waar is deze verkrijgbaar? Deze is uitloop toch? Kan deze namelijk niet vinden.

Maar wel een parel!

Is al een tijdje uitloop en niet meer bij broekhoff te verkrijgen. Had al aan almere gevraagd hierover :p
Dit wordt afwachten of een winkelier het zelf nog in de bunkers heeft liggen.

Mooi topic hoor!
Ik vind het wel lastig te bepalen wanneer iets onbekend is, betekend dat weinig posts in het betreffende topic?

Heron Burning Wolf 144sh

Ik heb er nog 1 in de schuur klaar staan voor komend jaarwisseling, en vind het een leuke gevarieerde box. En voor die 25mm lijkt de burst en spreiding erg goed!

(sorry, ik weet niet hoe ik hier zonder link filmpjes kan uploaden op de website) Edit: gelukt ondertussen :)

Laatst bewerkt:
Alstu:, Waar je URL had staan, video neerzetten

Heron Burning Wolf 144sh

Ik heb er nog 1 in de schuur klaar staan voor komend jaarwisseling, en vind het een leuke gevarieerde box. En voor die 25mm lijkt de burst en spreiding erg goed!

(sorry, ik weet niet hoe ik hier zonder link filmpjes kan uploaden op de website)

Mooi topic hoor!
Ik vind het wel lastig te bepalen wanneer iets onbekend is, betekend dat weinig posts in het betreffende topic?
Of weinig aangeboden wordt in winkels waar leden hun vuurwerk halen.

opzich is daar geen regel voor, lijkt me dat bijv de transbomber niet hier thuis hoort (hoe leuk die ook is) :D

Oke de volgende komt van Pyrocentury,
~Triple X

3 hele mooie 500 grammer in een set!
~VorteX
~MatriX
~NeofluX

Oordeel zelf :)

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?51391-Triple-X

Deze vorig jaar meegepakt. Wat een prachtige cake. Geen beuker, maar heel sierlijke effecten met erg heldere kleuren. Komt er dit jaar weer bij.

Redelijk veel besproken, maar door weinig mensen afgestoken. De Zena Snapte box, een bizar goede box. Voor 99 euro een keiharde aanrader, probeer dit jaar eens een zena box mee te pakken heren (en dames) :)

Ik vond deze voor 99 toch net te duur in vergelijking met andere aanbiedingen. Maar staat zeker nog op de lijst, met een beetje geluk dit jaar in de aanbieding omdat ze afgelopen jaar weinig verkocht waren. Ik vond het wel de beste box van de demo begin vorig jaar.

Back
Bovenaan