Special Aura

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 1594
Artikelnaam: Special Aura
Bruto Gewicht: 4750 gram
Netto Kruitgewicht: 497 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: 36 shots professional cake. Gigantische red aura boeketten met een spectaculaire finale.
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: 4/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €59,95

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1594_Special_Aura_Vuurwerkmania-kopiëren.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
De effecten zijn best groot te noemen, niet elk effect blijft lekker hangen. Vraagprijs van 60 euro snap ik niet helemaal, of ik moet iets speciaals over het hoofd zien ?

De effecten zijn best groot te noemen, niet elk effect blijft lekker hangen. Vraagprijs van 60 euro snap ik niet helemaal, of ik moet iets speciaals over het hoofd zien ?

Tsja, dat zullen de 30mm tubes zijn die het 'speciaal' maken. Dikke tubes resulteren in een groot ogende bak en groot verkoopt toch wel hé..

Mooi uitgewerkt op film, maar had hem toch liever in 25mm gezien zodat ie betaalbaar is. :wink:

op het filmpje regent het volgens mij wel lekker :P of wat is het geluid.

Beste mooie cake alleen jammer van de prijs

Ik heb meer het vermoeden dat het zo'n artikel wordt wat je samen met een box kunt kopen en dan is de cake spot goedkoop. Vorig jaar deden ze dat ook, ben alleen de naam van die combinatie kwijt ?

Ik heb meer het vermoeden dat het zo'n artikel wordt wat je samen met een box kunt kopen en dan is de cake spot goedkoop. Vorig jaar deden ze dat ook, ben alleen de naam van die combinatie kwijt ?
Blue willow mania met espada palms €100 actie

Bruto Gewicht: 4750 gram
Netto Kruitgewicht: 497 gram
Aantal Schoten: 36 schoten[/B]
Tube diameter: 30mm
Adviesprijs: €59,95

Netto kruitgewicht: ...497 gram
Aantal schoten: 36 shots
Max. tube diameter: 30 mm
Adviesprijs: € 69,00

Grappig :)

Ze noemden dat dumpdeals toch? Waren er wel 3 verschillende, Palm Project + Telesto Star is 1 ervan die me zo even het hoofd binnenschiet

Echt wel prima spul, zeker gezien het aantal schoten. Heeft een goede burst, lekkere spreiding en volle ronde boeketten. Tikje eentonig misschien op film, maar merk je in de straat niks van. Ik kwam er zelf pas achter dat het dezelfde effecten waren toen ik het op film terugkeek.

Back
Bovenaan